Geen service discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, heb enkele dagen terug een iPhone 3G gekocht uit UK. Nu heb ik deze jailbroken en unlocked maar toch zit ik nog met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service
Hey,
heb enkele dagen terug een iPhone 3G gekocht uit UK. Nu heb ik deze jailbroken en unlocked maar toch zit ik nog met een probleem. Ik kan in mijn sim-kaart kijken, mijn gsm ziet de providers in de lucht maar toch heb ik altijd "no service" als ontvangst. Nu heb ik al met verschillende kaarten van verschillende providers gekeken en het resultaat blijft hetzelfde. De firmware is 3.0 trouwens. Heb op internet al gelijkaardige problemen gevonden maar concrete oplossingen vind ik niet. Iemand ervaring hiermee en eventueel hulp? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook hetzelfde probleem bij 1 van mijn iphones die ik heb meegenomen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft...
|
|
|||
|
|||
staat geblokt in de lijst
|
|
|||
|
|||
sinds een paar weken heb ik een iPhone van een forumlid gekocht en sinds 2 dagen heb ik precies hetzelfde... Geen Service. het gaat bij mij over het model A1203. 16GB eerste generatie.
|
|
||||
|
||||
Herstel je netwerkinstellingen eens via Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
netwerk instellingen resetten,
nieuwe firmware/jailbreak en unlock soft reset handmatig en automatisch verbinding maken dicht bij de telecom mast staan / verweg staan. (ben ik nog iets vergeten?) ik kom er echt niet meer uit zo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|