//

proximus abonnement opzeggen om naar Mobile Vikings te gaan ?

proximus abonnement opzeggen om naar Mobile Vikings te gaan ? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Altijd raar; ne mens koopt hem bv een sneller toestel zoals bv de 4s enzo en dan gaan ze wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-11-11, 21:39
Velonomika Velonomika is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Ardooie
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Altijd raar; ne mens koopt hem bv een sneller toestel zoals bv de 4s enzo en dan gaan ze wel naar een provider waar de snelheid lager ligt, weinig 3G enz... .
Proximus is nie goedkoopste maar wel beste dat er is.
Met mijn 4s behaal ik op heel wat plaatsen zelfs 5-6-7mbps download.
Is het netwerk van Base zo zwak op 3G-gebied?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-02-12, 20:56
thomazs thomazs is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Smile proximus abonnement opzeggen.

op 29/01/2011 heb ik een contract voor 12 maanden afgesloten met Proximus ivm. Proximus MTV Generation 10.
Dus is dit contract nu reeds is verlopen.
Afgelopen zaterdag (25/02/2012) kreeg ik telefoon van een medewerker van Proximus.
Deze man vroeg mij of hij mijn contract hoefde te verlengen.
Ik zei dat dit niet hoefde omdat ik wellicht terug zou overstappen naar herlaadkaarten. Waarop deze man zei dat hij het zo ging noteren.
Nu zou ik graag hebben dat dit abonnement eind deze maand ook stopt.Omdat ik graag zou overstappen naar Mobile Vikkings. Hoef ik hiervoor nog iets speciaals te doen of gebeurt dit stopzetten van mijn abonnement automatisch? En krijg ik hierover ook een melding?
Alvast bedankt.
  #23  
Oud 27-02-12, 21:22
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazs Bekijk bericht
op 29/01/2011 heb ik een contract voor 12 maanden afgesloten met Proximus ivm. Proximus MTV Generation 10.
Dus is dit contract nu reeds is verlopen.
Afgelopen zaterdag (25/02/2012) kreeg ik telefoon van een medewerker van Proximus.
Deze man vroeg mij of hij mijn contract hoefde te verlengen.
Ik zei dat dit niet hoefde omdat ik wellicht terug zou overstappen naar herlaadkaarten. Waarop deze man zei dat hij het zo ging noteren.
Nu zou ik graag hebben dat dit abonnement eind deze maand ook stopt.Omdat ik graag zou overstappen naar Mobile Vikkings. Hoef ik hiervoor nog iets speciaals te doen of gebeurt dit stopzetten van mijn abonnement automatisch? En krijg ik hierover ook een melding?
Alvast bedankt.
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat Proximus je abonnement overzet in een Pay&Go zodat je naar Mobile Vikings kan overschakelen. Normaal gezien zullen ze dat wel automatisch doen voor jou als je het zo laten weten hebt. Ik zou zeggen: maak alvast een account aan op de website van Mobile Vikings met je gegevens. Op die manier kan je terecht bij de (vriendelijke en supersnelle) helpdesk van Mobile Vikings met al je vragen. Zij weten ongetwijfeld het antwoord.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Velonomika Bekijk bericht
Is het netwerk van Base zo zwak op 3G-gebied?
Base heeft inderdaad niet overal 3G, enkel in de grote steden en de "dichtbewoonde" gebieden in België zijn al voorzien van een 3G-netwerk. Het wordt wel steeds uitgebreid. Jammer genoeg is het niet zo snel, want er zit een cap op van 1Mbps. Wat mij betreft wel meer dan snel genoeg en bovendien is er een zeer stabiel en betrouwbaar EDGE netwerk om op terug te vallen.
  #24  
Oud 27-02-12, 23:07
thomazs thomazs is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat Proximus je abonnement overzet in een Pay&Go zodat je naar Mobile Vikings kan overschakelen. Normaal gezien zullen ze dat wel automatisch doen voor jou als je het zo laten weten hebt. Ik zou zeggen: maak alvast een account aan op de website van Mobile Vikings met je gegevens. Op die manier kan je terecht bij de (vriendelijke en supersnelle) helpdesk van Mobile Vikings met al je vragen. Zij weten ongetwijfeld het antwoord.


En zal ik geen boete krijgen van proximus als ik zonder enige verwittiging tov hun overstap naar Mobile vikings?
  #25  
Oud 28-02-12, 08:28
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Waarom stap je niet over op Generation Connect?

Zo blijf je bij het beste en snelste netwerk.
  #26  
Oud 06-03-12, 21:29
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Kijk ook een keer naar de voorwaarden van colruyt mobile, werken via het mobistar netwerk, 10€ voor 500 mb data, deze zijn drie maanden te gebruiken: ik zelf ben zeer tevreden over de service van deze provider. Alleszins een veel beter 3G bereik dan bij mobile vikings.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhuizen naar buitenland en Tmobile Iphone abonnement opzeggen d.molenaar Koopinformatie Rest van de wereld 11 14-02-12 23:48
België: Proximus abo overzetten naar Mobile Vikings? cruez Overige providers België 2 27-10-10 14:32
T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats Mindfield Overige providers Nederland 1 13-05-09 20:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.