Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazs
op 29/01/2011 heb ik een contract voor 12 maanden afgesloten met Proximus ivm. Proximus MTV Generation 10.
Dus is dit contract nu reeds is verlopen.
Afgelopen zaterdag (25/02/2012) kreeg ik telefoon van een medewerker van Proximus.
Deze man vroeg mij of hij mijn contract hoefde te verlengen.
Ik zei dat dit niet hoefde omdat ik wellicht terug zou overstappen naar herlaadkaarten. Waarop deze man zei dat hij het zo ging noteren.
Nu zou ik graag hebben dat dit abonnement eind deze maand ook stopt.Omdat ik graag zou overstappen naar Mobile Vikkings. Hoef ik hiervoor nog iets speciaals te doen of gebeurt dit stopzetten van mijn abonnement automatisch? En krijg ik hierover ook een melding?
Alvast bedankt.
|
Het is waarschijnlijk de bedoeling dat Proximus je abonnement overzet in een Pay&Go zodat je naar Mobile Vikings kan overschakelen. Normaal gezien zullen ze dat wel automatisch doen voor jou als je het zo laten weten hebt. Ik zou zeggen: maak alvast een account aan op de website van Mobile Vikings met je gegevens. Op die manier kan je terecht bij de (vriendelijke en supersnelle) helpdesk van Mobile Vikings met al je vragen. Zij weten ongetwijfeld het antwoord.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Velonomika
Is het netwerk van Base zo zwak op 3G-gebied?
|
Base heeft inderdaad niet overal 3G, enkel in de grote steden en de "dichtbewoonde" gebieden in België zijn al voorzien van een 3G-netwerk. Het wordt wel steeds uitgebreid. Jammer genoeg is het niet zo snel, want er zit een cap op van 1Mbps. Wat mij betreft wel meer dan snel genoeg en bovendien is er een zeer stabiel en betrouwbaar EDGE netwerk om op terug te vallen.