Telenet start met 4G discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg vijf minuten geleden een update voor mijn aanbiederinstellingen via Telenet. Na de update kreeg ik een 4G-schakelaar in mijn instellingen. Ik heb King ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telenet start met 4G
Ik kreeg vijf minuten geleden een update voor mijn aanbiederinstellingen via Telenet.
Na de update kreeg ik een 4G-schakelaar in mijn instellingen. Ik heb King van Telenet, maar gewoon om te testen, dus ik weet niet of Telenet al een paar dagen 4G heeft, of het echt nu pas is. Aangezien Mijn Telenet sinds gisteravond niet werkte, denk ik dat 4G nu pas actief is. Ik ben niet in 4G-gebied maar wou dit gewoon eens delen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Juist hier ook op de vrouw hare 5s. Weet alleen niet waar er 4g is met Telenet? Ik zelf zit bij proximus en heb bijna overal 4g
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar, en dus ook Telenet, biedt 4G aan in Antwerpen, Deurne, Borgerhout, Berchem, Wilrijk, Merksem, Hoboken, Gent, Wondelgem, Ledeberg, Sint-Amandsberg, Heule, Kortrijk, Kuurne, Leuven, Brugge, Oostende, Sint-Stevens-Woluwe, Diegem, Kraainem, Zellik, Strombeek-Bever, Vilvoorde, Heverlee, Zaventem, Groot-Bijgaarden , Lot, Wezembeek-Oppem, Bredene en Mons. |
|
|||
|
|||
Hier is er meer info te vinden over Telenet en 4G: [UPDATE] 4G beschikbaar voor iPhone gebruikers met Telenet | Apple Nieuws Vlaanderen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mechelen ook. Men broer heeft de iPhone 5 en heeft hier 4g ontvangst. |
|
|||
|
|||
Ik heb het sinds vandaag ook. Weet iemand of het werkt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze 4G activeren dan gaat het werken of beter gezegd, het moet werken dan. Je moet eens op een plaats gaan e waar er 4G is en test het dan gewoon zelf uit, er is niks beters man dan zelf iets te testen . |
|
|||
|
|||
Ik heb mij ingeschreven bij Telenet om 4G te testen (4G - Test jij mee? | Snap!) Sinds vandaag kan ik via 4G surfen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad iOS 7 probleem met telenet mail | Ver$uZ Motorsport | iPad algemeen | 3 | 20-10-13 22:56 |
iPad verbinden met Wi-Fi, Telenet via DLink | Rud | iPad algemeen | 4 | 14-12-10 17:37 |
Telenet: iPhone in combinatie met een abbo | abacab81 | Overige providers Nederland | 6 | 29-06-10 12:40 |
|
|