Probleem eigen nummer discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na lang zoeken , bellen enz......vandaag te horen gekregen dat de simkaarten van Telenet het telefoonnummer niet doorgeven aan de iPhone 4.... M.a.w.....Facetime ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem eigen nummer
Ik heb na lang zoeken , bellen enz......vandaag te horen gekregen dat de simkaarten van Telenet het telefoonnummer niet doorgeven aan de iPhone 4....
M.a.w.....Facetime is niet te activeren.... Het zou een "algemeen" probleem betreffen..... Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben ?? Volgens Telenet zouden ze er aan werken.... Wel zuur voor hen net nu ze hun iPhone 4 lanceren..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ook dit probleem met Franse iPhone 4 , mijn vriendin met witte iPhone 4 van Telenet zelf kan dit echter wel. :s
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem. Eigen nummer is onbekend. Een paar de knop FaceTime aan- en uitgezet. Activatie schijnt te lukken maar telkens stuurt de iPhone een sms naar de UK (0,40 EUR). Eigen nummer blijft onbekend. Wie heeft een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat probleem ook met mijn iphone 4S. Ik kan imessage niet gebruiken met vodafone. Bij instellingen mijn nummer staat onbekend en kan het niet wijzigen. Ook itunes laat mijn telefoonnummer niet zien.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Laatst gewijzigd door lex4545; 25-10-11 om 00:13. |
|
|||
|
|||
Opgelost.
Had een reserve kopie terug gezet van iphone 4 naar 4s, niet zo'n goed idee. Heb hem gerestored en geconfigureerd als nieuwe iphone, reserve kopie weggegooid en mijn applicaties opnieuw gedownload. Nu werkt het zoals het hoort. |
|
|||
|
|||
Hetzelfde probleem. Kan Mijn nummer 'Onbekend' niet wijzigen op iPhone 4S, abonnement via Ben. Wie o wie heeft een oplossing?
|
|
|||
|
|||
eigen nummer laten verschijnen
let op het is heel simpel:
ga naar instellingen>telefoon> zet Wi-Fi uit zet face-time uit zet ze daarna beiden weer aan , en hupsakee na 1 minuutje of iets langer zie je je eigen nummer er in staan. Eigenlijk heel simpel jongens en meisjes, zijn we nu blij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herkent eigen nummer niet | racekonijn | iPhone algemeen | 0 | 30-05-11 18:50 |
eigen nummer tonen | fritskos | iPhone algemeen | 1 | 28-05-10 13:26 |
Eigen nummer zenden | djtcc | Odido (T-Mobile) | 2 | 13-08-09 13:15 |
Verbergen van eigen nummer | karelapple | Overige providers Nederland | 4 | 08-12-08 12:21 |
Vaag eigen nummer | Chrisl | iPhone algemeen | 6 | 28-09-08 16:00 |
|
|