3G op iPhone telenet discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Mijn pa heeft een iPhone 4 gekocht via telenet, maar nu krijgt hij hier geen 3G (ook geen edge btw, gewoon niets). Na ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G op iPhone telenet
Hey,
Mijn pa heeft een iPhone 4 gekocht via telenet, maar nu krijgt hij hier geen 3G (ook geen edge btw, gewoon niets). Na ff te googlen heb ik gevonden dat de instellingen hiervoor "telenetwap.be" zijn, deze staan correct ingegeven in de instellingen. Is aan de kust btw, sowieso zou hij toch moeten edge ontvangst krijgen en er zou wel zeker 3G bereik beschikbaar moeten zijn ook denk ik toch. Greetz, Kenny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenzij je Wi-Fi hebt, Wi-Fi is sterker signaal dan zal Wi-Fi icoontje verschijnen, Wi-Fi eens afzetten dan. Ik weet helaas niet de instellingen vanbuiten wat telenet betreft om mee de iphone te kunnen surfen. Als je echt alles correct hebt ingesteld en het gaat niet , beste eens naar telenet bellen dan, mss het nog niet geactiveerd is?? Uw APN is dus ingevuld? http://telenet.be/917/0/1/nl/thuis/g...instellen.html |
|
|||
|
|||
Het is ondertussen opgelost door een herstel te doen van de netwerkinstellingen.
Thanks |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet: iPhone in combinatie met een abbo | abacab81 | Overige providers Nederland | 6 | 29-06-10 12:40 |
België: Telenet & iPhone / Edge | wvy | Overige providers België | 1 | 10-09-08 20:30 |
Telenet mail instellingen iphone 3g | pumpeduse | iPhone algemeen | 2 | 21-07-08 20:27 |
België: Iphone instellingen telenet mobile | marlboro | Overige providers België | 7 | 27-06-08 18:03 |
|
|