//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je nu al de Nokia dan? Je weet echt niet wat je mist hoor!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 08-09-09, 21:08
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Heb je nu al de Nokia dan? Je weet echt niet wat je mist hoor!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 08-09-09, 21:19
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Heb je nu al de Nokia dan? Je weet echt niet wat je mist hoor!
Nee, de Nokia heb ik nog niet, maar ik heb ook nog steeds geen spijt van mijn annulering. Ik weet namelijk wel wat ik mis (heb heel lang een iPhone gehad en werk er dagelijks mee) en ik weet wat ik er voor in de plaats ga krijgen.
Sterker nog, ik voel me juist opgelucht dat ik voor de Nokia heb gekozen ipv voor de iPhone, aangezien de Nokia nu eenmaal bepaalde functies heeft die de iPhone niet heeft en die ik wel erg belangrijk vind (met name het fysieke qwerty toetsenbord, ik type me wat af op m'n telefoon).
Dus nee, van deze weloverwogen keus heb ik geen spijt en zal ik geen spijt gaan krijgen, hoe hard je het ook probeert
  #403  
Oud 08-09-09, 21:22
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino Bekijk bericht
Mag ik 'm dan van je stelen?
Geeeeeuwwww
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #404  
Oud 08-09-09, 21:52
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Nee, de Nokia heb ik nog niet, maar ik heb ook nog steeds geen spijt van mijn annulering. Ik weet namelijk wel wat ik mis (heb heel lang een iPhone gehad en werk er dagelijks mee) en ik weet wat ik er voor in de plaats ga krijgen.
Sterker nog, ik voel me juist opgelucht dat ik voor de Nokia heb gekozen ipv voor de iPhone, aangezien de Nokia nu eenmaal bepaalde functies heeft die de iPhone niet heeft en die ik wel erg belangrijk vind (met name het fysieke qwerty toetsenbord, ik type me wat af op m'n telefoon).
Dus nee, van deze weloverwogen keus heb ik geen spijt en zal ik geen spijt gaan krijgen, hoe hard je het ook probeert
Ha ha ha ha... nee hoor. Ik gun het je dat straks blij kunt zijn met je Nokia. Je weet tenslotte nu wel wat je mist dan. Dat wist ik niet.

Nee, vind het stoer dat je gewoon je bestelling geannuleerd hebt en er ook geen spijt van hebt. Dat laatste is helemaal het belangrijkste natuurlijk. Hoop maar voor je dat je je Nokia dan sneller ontvangt dan de wachttijd is geweest van de iPhone.
  #405  
Oud 08-09-09, 21:58
FMJ FMJ is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Hoop maar voor je dat je je Nokia dan sneller ontvangt dan de wachttijd is geweest van de iPhone.
Euhmm, nee, dat niet. De N900 zal namelijk in oktober uitgeleverd worden. Dat is ongeveer net zo lang als dat ik op m'n iPhone gewacht zou moeten hebben, maar ik kan je zeggen dat het een wereld van verschil is tussen of je twee maanden moet wachten terwijl het dan nog een week maar ook nog 2 maanden kan duren voordat je je toestel kunt ophalen in België en twee maanden moeten wachten (uiterlijk), wetende dat je toestel dan gegarandeerd geleverd wordt, bij je thuis... Dat is toch een stuk prettiger wachten!
  #406  
Oud 09-09-09, 01:36
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sidderke Bekijk bericht
Als je overschakelt naar een ander abonnement van hen, kan ik me wel inbeelden dat ze u 'gewoon' laten overschakelen op een nieuw abonnement, dat je natuurlijk wel terug meteen voor 24 maanden moet bijnemen.
Idd, je bent aan Mobistar in het algemeen gebonden dus van abo wisselen moet normaal geen probleem zijn!
  #407  
Oud 09-09-09, 08:34
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMJ Bekijk bericht
Euhmm, nee, dat niet. De N900 zal namelijk in oktober uitgeleverd worden. Dat is ongeveer net zo lang als dat ik op m'n iPhone gewacht zou moeten hebben, maar ik kan je zeggen dat het een wereld van verschil is tussen of je twee maanden moet wachten terwijl het dan nog een week maar ook nog 2 maanden kan duren voordat je je toestel kunt ophalen in België en twee maanden moeten wachten (uiterlijk), wetende dat je toestel dan gegarandeerd geleverd wordt, bij je thuis... Dat is toch een stuk prettiger wachten!
Ja, kan me voorstellen dat het een stuk prettiger wachten is op die manier. En oktober schiet intussen ook al aardig op.
  #408  
Oud 09-09-09, 10:26
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junkyjump Bekijk bericht
Idd, je bent aan Mobistar in het algemeen gebonden dus van abo wisselen moet normaal geen probleem zijn!
Dus het is mogelijk om na x aantal maanden over te schakelen van een My60-abo naar een My45 -of My30-abo?
  #409  
Oud 10-09-09, 01:01
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Bij mij, proximus, geen probleem allemaal als ik maar bij Proximus blijf zolang mn contract loopt

Anders...als je al mobistar bent..bellen naar 5000 = klantendienst, dan weet je het direct
En anders stap je maar eens een winkel binnen
  #410  
Oud 10-09-09, 08:59
iMonkey iMonkey is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Itegem BE
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkrielen Bekijk bericht
Dus voor de mazzelaars : Van Roey Automation in Turnhout...

-Suc6..
Ik ben pkrielen dank verschuldigd, gisteren mijn iPhone gaan afhalen! /happy
Straks naar Fnac om mijn bestelling te cancellen
  #411  
Oud 10-09-09, 10:33
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Dus het is mogelijk om na x aantal maanden over te schakelen van een My60-abo naar een My45 -of My30-abo?

ja indd kan perfect, MAAR 24m moet je erbij nemen.
  #412  
Oud 10-09-09, 12:24
ilse85's schermafbeelding
ilse85 ilse85 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 64
Standaard

Jippie! kan mijn Iphone eindelijk gaan halen bij de MM hasseld.(media markt)
Ga meteen vertrekke
  #413  
Oud 10-09-09, 15:18
Kenokapi Kenokapi is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn iphone 3gs zwart 16 Gb besteld op 04/08/2009 in het mobistar center in het wijnegem shopping center en stond toen op plaats 27. Vandaag gaan informeren en sta momenteel op plaats 12. Dit type (16 gb zwart) toestel komen er dus een 3-tal per week van binnen.

Laatst gewijzigd door Kenokapi; 11-09-09 om 11:21.
  #414  
Oud 10-09-09, 16:52
Dirk Van Meensel Dirk Van Meensel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Vorige week woensdag besteld (16gb) en vandaag gaan afhalen in mobi* winkel.
  #415  
Oud 10-09-09, 17:15
pinki pinki is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: belgië - wijnegem
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Van Meensel Bekijk bericht
Vorige week woensdag besteld (16gb) en vandaag gaan afhalen in mobi* winkel.
welke winkel als ik vragen mag ? (tenminste toch één mobi* winkel die geen onnoemelijk lange lijst heeft)

grts
E
  #416  
Oud 10-09-09, 19:20
Ro72 Ro72 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Op woensdag 26 augustus heb ik mijn 3GS 32 Gb zwart bij Mobistar Deinze besteld. Er was een wachtlijst van 2 personen, ik was dus nummer drie. Donderdag een week laten werd ik gebeld dat mijn toestel binnen was. Afgelopen zaterdag naar Belgie gereden en de telefoon opgehaald. Wachttijd was ongeveer 1,5 week.

Ik ben in Deinze terrecht gekomen door de e-mail tip een aantal pagina's terug. Veel reacties waren dezelfde (geen voorraad, lange wachtijden, geen rezerveringen, enz). Rezerveren kon per e-mail en er was geen aanbetaling nodig. Perfecte service en snelle levering.
  #417  
Oud 10-09-09, 20:32
jacobla jacobla is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 22
Standaard

ik wil ook een iphone 3gs 32GB black kopen maar heb geen idee of 31september koppelverkoop mag of niet? en of er ook nog apart iphone 3gs moest worden verkocht? namelijk dat ik bij andere provider wil blijven en kan ik ze nog bestellen anders? want bij mobistar winkel lukt het me niet ze te bestellen (woon in buurt van gent) iemand die men vraag kan beantwoorden?
  #418  
Oud 10-09-09, 20:40
Tackleberry Tackleberry is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kenokapi Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone 3gs zwart 16 Gb besteld op 04/09/2009 in het mobistar center in het wijnegem shopping center en stond toen op plaats 27. Vandaag gaan informeren en sta momenteel op plaats 12. Dit type (16 gb zwart) toestel komen er dus een 3-tal per week van binnen.
Ik neem aan dat je het toestel op 04/08/09 hebt besteld?

Wel een goede indicatie voor mij, aangezien ik hetzelfde type (3GS 16GB black) op 31-07-09 heb besteld bij Mobistar in Shopping Center Wijnegem. Dan zou ik nu ergens rond plaats 8 tot 10 moeten staan...

Heb een aantal dagen geleden een reactie gestuurd op een wachtlijst update van 31 augustus, maar helaas niets van Mobistar op teruggehoord. Vandaag maar weer een poging gedaan, dit keer een nieuwe mail.

Leuk detail: onderaan het bestelformulier staat "verwachte leverdatum 01/09/2009". Gelukkig wist ik vooraf al dat die datum erg onwaarschijnlijk zou zijn.
  #419  
Oud 10-09-09, 21:29
wrc1 wrc1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 53
Standaard

waarom proberen de mensen die al lang moeten wachten op een iphone niet eens in een kleine landelijke gemeente waar er ook een mobistar shop is. Ik kan me voorstellen in de buurt van antwerpen dat de vraag groot is of in het uiterste puntje van west vlaanderen (veurne, poperinge, Ieper, Torhout,...) Ik neem aan dat in deze steden de wachtlijst korter gaat zijn of in de groot steden ? Ik had mijn Iphone 32 GB ook in 5 dagen !
  #420  
Oud 10-09-09, 21:45
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrc1 Bekijk bericht
waarom proberen de mensen die al lang moeten wachten op een iphone niet eens in een kleine landelijke gemeente waar er ook een mobistar shop is. Ik kan me voorstellen in de buurt van antwerpen dat de vraag groot is of in het uiterste puntje van west vlaanderen (veurne, poperinge, Ieper, Torhout,...) Ik neem aan dat in deze steden de wachtlijst korter gaat zijn of in de groot steden ? Ik had mijn Iphone 32 GB ook in 5 dagen !
Het zal je aardig tegenvallen, ik heb gekeken in Turnhout maar daar was niks meer.

Momenteel heb ik een bestelling lopen bij Krefel in Turnhout (aardige mensen echt een aanrader) en als het meezit kan ik hem volgende weekend ophalen.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.