//

Geen internet met EDGE, wel met 3G

Geen internet met EDGE, wel met 3G discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik problemen met mijn mobiel internet (via mobistar). Ik heb niets veranderd aan de (netwerk)instellingen, dus de instellingen die het vorige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-10, 17:41
Vennet Vennet is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard Geen internet met EDGE, wel met 3G

Hallo,

Sinds kort heb ik problemen met mijn mobiel internet (via mobistar). Ik heb niets veranderd aan de (netwerk)instellingen, dus de instellingen die het vorige week gewoon deden, doen het nu dus niet meer.

Ik kan perfect surfen op mijn iPhone 4 (OS: 4.0.1, jailbreak) via Wi-Fi en 3G, maar wanneer ik enkel EDGE bereik heb, lukt het niet.

Via SBSettings zie ik ook dat ik bij EDGE geen ip-adres krijg toegewezen.

Ik heb mijn netwerkinstellingen al eens gereset, alsook de algemene instellingen. Maar nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand die mij kan helpen?

mvg,
Dries.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 20:09
Vennet Vennet is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Na wat verder onderzoek lijkt het er op het eerste zicht op dat het probleem zich enkel voordoet in de omgeving van mijn huis (morgen ga ik het voor alle zekerheid nog eens testen op mijn werk).

Iemand enig idee waar of hoe ik mobistar kan contacteren ivm mijn probleem? Klantendienst zal niet veel opbrengen vrees ik?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Wel verbinding met de router maar geen internet Oranje Wi-Fi 37 26-05-10 20:42
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed machwestdurp Odido (T-Mobile) 0 28-07-09 20:04
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge tomnijhuis iPhone algemeen 14 29-04-09 17:02
wel Wi-Fi geen internet met 3G rb1962 Odido (T-Mobile) 1 15-09-08 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.