HELP:: iPhone 4s Probleem :s discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vorige week vrijdag (23/12/2011) een iphone 4s gekocht bij mobistar centrum in kortrijk (bij k in kortrijk) het probleem is dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
HELP:: iPhone 4s Probleem :s
hallo
ik heb vorige week vrijdag (23/12/2011) een iphone 4s gekocht bij mobistar centrum in kortrijk (bij k in kortrijk) het probleem is dat er op het scherm van mijn iPhone 4s er zit een vervelende plek die opviel bij bleke/witte achtergronden. Bij donkere schermen heb ik geen probleem. ik heb dit gsm maar 3 dagen, ik wil hem niet echt naar de garantie brengen omdatk bang dat ze hem niet kunnen herstellen en een refurbished toestel zouden geven, want ik heb er 630 voor betaald, voor een nieuwe en niet voor refurbished toestel. dus wat zouden jullie me aanraden? moet ik hem naar mobistar brengen voor de garantie ? of wat zou ik nog kunnen doen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat je geen keuze hebt, en hoe oud kan de vervangende 4s zijn?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik denk van wel, maar als ik de scherm vergelijk met mijn oude iphone 3gs, die is ook wel beetje geel achtig
ik heb ook nog deze topic gevonden http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...-mobistar.html |
Labels |
belgie, iphone, iphone4s, mobistar, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4; 3G probleem | NielsD91 | KPN | 0 | 09-09-11 14:00 |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|