Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) En je krijgt ook standaard 2 jaar garantie (vermelden ze bij aankoop)....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En je krijgt ook standaard 2 jaar garantie (vermelden ze bij aankoop).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het met garantie?
Kan je bij alle APR's en Mobistar Centers terecht, ook al heb je die elders gekocht? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
APR aan de Bondgenotenlaan in Leuven, maar nogmaals ik heb veel geluk gehad, had alleen de keus uit een witte 16GB, was ik iets later binnengestapt dan was ie waarschijnlijk al verkocht, de andere modellen had ik voor moeten reserveren.
|
|
|||
|
|||
Dus Easy-M (easyware)?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe ik daar bij kom? Dat is mij gewoon verteld en daardoor was die 16GB wit nog beschikbaar. Ik ben gewoon een dagje naar Leuven geweest en de eerste shop die ik tegen kwam gekeken of ik daar een iphone kon kopen, ik ben dus ook niet bekend met de site van hun, daar kan ik je niet bij helpen.
|
|
|||
|
|||
Net Fnac Wijnegem gesproken.
Hebben op dit moment een witte en zwarte 32GB beschikbaar, van ieder een dus. Je kan reserveren als je hem vandaag op komt halen, ze zijn tot 20:00 open. Fnac Antwerpen heeft niets meer. Wel ben je bij hun verplicht om een verzekering van 89,- euro af te sluiten, kom je niet onderuit. Ik zei dat dat in Gent niet hoefde maar hij zei dat dat per vestiging verschillend kan zijn. Dus iemand die toch van plan was om zo'n verzekering af te sluiten, go for it......... |
|
|||
|
|||
Je kan ook niet meer 1 reserveren zie ik bij Switch.. Iphone page is leeg
|
|
|||
|
|||
Fnac Gent had een uurtje terug nog 4 16 gb exemplaren (zwart)... ik heb er ook een kunnen bemachtigen !
|
|
|||
|
|||
Inmiddels niet meer verkrijgbaar daar :X
|
|
|||
|
|||
Heb me zojuist ingeschreven bij Mobistar in Vilvoorde. Ik ben nummer 66 en hoefde geen inschrijving te betalen.
|
|
|||
|
|||
66, mijn god...
|
|
|||
|
|||
Ik sta 9de in Switch Wijnegem
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry, mijn neef en ik hebben elk eentje gehaald. Was wel een takke eind rijden en gedoe met de PIN maar dan heb je ook wat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nice
Mooi dat iemand hem van hier iig heeft
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|