Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Je weet gerust wat ik bedoel met het aantal MP in verhouding tot de kostprijs. Het kan gewoon beter. En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
de prijs €575,- is opzich niet duur als je kijkt naar het totaal pakket incl. appstore.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook... was mooi geweest als ik deze week gebeld zou worden. Nu maar hopen dat ik volgende week het verlossende telefoontje krijg. Is die week vanuit de winkel? Wat als je niet binnen een week komt? Je hebt tenslotte wel een aanbetaling gedaan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
denk dat ze hem een week opzij leggen en als je hem niet komt ophalen dan geven ze hem aan de volgende.. en dan word je waarschijnlijk weer gebeld of je hem nog wilt hebben of niet.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De eerste iphone was zelfs al sneller dan welke smartphone ook,de 3G liep gesmeerd en nu met de GS loopt het nog iets vlotter. Een miezerige 16 gb zeg je.... wel vreemd want je hebt die keuze toch zelf gemaakt,niet? De meeste andere telefoons hebben lang geen 16gb,laat staan 32 en je kan ze dan uitbreiden met een micro SD of zo maar dan kom je nog niet in de buurt. Als je zegt:" Alles moet vlotjes gaan bij mij", welke GSM kon of kan dan wel jouw eisen tegemoet komen? En de iphone is alles behalve een placebo. Het is een fantastisch toestel,weliswaar een tikkeltje overbeschermd door Apple maar dat terzijde kan je eigenlijk niks slecht zeggen over de kwaliteit en performance van de iphone. Het enige waar ik je wel gelijk in wil geven is dat de 3GS geen volwaardige upgrade is en al heb ik mezelf ook niet kunnen bedwingen...3G bezitters kunnen beter een jaartje wachten want eigenlijk is hij het niet waard om opnieuw zo'n smak geld uit te geven. Je klaagt ook over de prijs terwijl er genoeg andere mobieltjes zijn met een pittig prijskaartje (denk aan HTC of Nokia) en iedereen weet dat een product van Apple nu eenmaal een beetje meer kost. |
|
||||
|
||||
Er worden zo te zien goed geleverd
Ik hoop dat dit bij Easy-M in Turnhout ook zo is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is wel even goed om te weten van die week. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom heb je 'm in de eerste plaats dan gekocht? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die al 32Gb zwart los heeft zien komen bij Switch?
Zo te zien komen er wel 16Gb zwart los... Gefeliciteerd met jullie aankoop mensen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|