Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) klopt het dat iedereen, behalve de mensen die bij switch bestelden (begreep dat switch waarschijnlijk geen iphones dit jaar gaat krijgen), voorzien zijn? Het wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
klopt het dat iedereen, behalve de mensen die bij switch bestelden (begreep dat switch waarschijnlijk geen iphones dit jaar gaat krijgen), voorzien zijn?
Het wordt hier namelijk rustiger en op de andere draadjes steeds drukker. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb m bij Krefel besteld en heb m ook nog niet, maar ik heb m pas vorige week woensdag besteld, dus dat ik m nog niet heb is niet heel vreemd.
|
|
|||
|
|||
Waar haal je deze wijsheid (die tussen haakjes) vandaan? Wacht overigens nog altijd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn nog redelijk veel wachtende mensen hoor, maar zo te zien komt er beterschap. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de launch heeft men zeker geen 800000 stuks nodig. |
|
|||
|
|||
Hoop dat er nu verbetering komt zodat ik (met geluk) begin september mijn 16G 3GS kan kopen.
|
|||
|
|||
Mediamarkt (Hasselt) ook nog altijd niets, maar daar verkopen ze alleen per 20 stuks tegelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het zal wel rustiger zijn, omdat het sowieso vakantie is natuurlijk
Zou mooi zijn, als de uitleveringen nu echt zouden beginnen, maar volgens mij is het nog wel even wachten helaas... (2 juli besteld bij HCW ) Ik zit nu zelfs te overwegen om zo'n handelaar maar blij te maken, en voor 75 Euro meer eentje te kopen. Maarja.... |
|
|||
|
|||
Vandaag was ik in een Mobistarcenter en daar schatte ze de wachttijd op +-3 maanden....
Volgende week zouden er 10 binnenkomen ,maar ze hebben daar meer dan 100 pre-orders!! |
|
|||
|
|||
Hehe eindelijk ik heb hem, 26juni besteld in mobistar antwerpen vandaag opgehaald.
succes allemaal nog met het bemachtigen!!! ik heb nu wel een nieuwe 3G tekoop dus wie heeft intresse?? haha |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple iPhone 3GS 32GB DÉBLOQUÉ Officiel Apple Belg aangeboden > Apple > Telecommunicatie > kapaza.be Laatst gewijzigd door buffelkneer; 14-08-09 om 16:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Desondanks zullen altijd bedrijven zijn die er meer in kopen. Maar 20 in één keer vind ik "persoonlijk" wat ongeloofwaardig. Maar zoals ik later al eens in een reactie schreef: ik kan het natuurlijk verkeerd hebben. |
|
|||
|
|||
De niet werkende link was dezelfde link als die eerste link. Een uur geleden werkte die nog... maar toen ik die wilde posten hier, had de eigenaar de link al verwijderd. Mijn punt is dat er zeker mensen zijn die een volledige lading Iphones opkopen om door te verkopen, iets wat jij niet gelooft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
10 juli bij Swicht zwarte 32gb besteld..... nog steeds wachtende.
|
|
|||
|
|||
Vandaag de Krefel winkels gebeld, nemen geen nieuwe reserveringen meer aan omdat de leveringen onduidelijk zijn en er la een wachtlijst is Heb echt even geen hoop meer om dit najaar er nog 1 te bemachtigen, toch maar eens een rondje Belgie gaan rijden langs mobistars? Wil best op een wachtlijst, als die engsinds acceptabel is, tips, mail me op nl_sailor@hotmail.com
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|