Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta ik heb vandaag ook weer mijn ronde gedaan in limburg en overal hetzelfde verhaal, nog minimum een maand geduld hebben. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
klinkt misschien raar maar ze kunnen nog wat leren van nokia en sony. hun producten zijn er tenminste. spijtig dat ik niet zo tevreden ben van de N97 anders wist ik het wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is gewoon de hype in stand houden, is niet van niet kunnen volgen met productie lijkt me
Hoeveel iphones 3GS zouden er tot nu toe al verkocht zijn hier in België? |
|
|||
|
|||
het zullen er geen 10.000 zijn want zoveel hebben we er niet eens
|
|
|||
|
|||
Weet er toevallig iemand hoeveel iphones Apple op een dag kan produceren?
In hoeverre komt er handenarbeid te pas aan het produceren van een iPhone? |
|
||||
|
||||
Dat zal rond de 200/300k per dag draaien zeker?
Als je het zo vergelijkt met spelconsoles bij een launch zitten die ook rond 350k/400k
|
|||
|
|||
Verhaaltje uit de Apple fabrieken
A:Zeg, in België vragen ze 10.000 toestellen extra, is geen stock meer. B: Voor amper 10.000 toestellen kunnen we onze hele productielijn toch niet opstarten zekers, het opstarten van de lijn duurt langer dan het produceren van de toestellen. A: Oké |
|
||||
|
||||
beschikbaar in ....
Misschien ter info : SATURN Wilrijk heeft actueel nog 4 zwarte 16Gb toestellen in stock....
Opgelet : zijn de toestellen van de 2de generatie (dus geen S) en ze worden verkocht aan 575 Euro. De verkoper(s) beweren dat Mobistar geen S-en levert op dit ogenblik en dat ze deze aan die prijs moeten verkopen (wat dus niet in de Mobistar folder staat) Maar, wie dus toch een 3G toestel wil, bel even, laat ze opzij zetten en ga ze afhalen. |
|
|||
|
|||
Waarom zou je de oude 3G 16 gig aan dezelfde prijs kopen als de nieuwe 3GS?
Heeft niet veel nut lijkt me ... Tenzij je absoluut een iPhone wil om het even welk model ... Maar wie weet nuttig voor sommige, dus thx for the tip |
|
|||
|
|||
Komt er deze week eigenlijk nog een levering telefoons? Is daar iets over bekend?
|
|
|||
|
|||
De week is ten einde mylifetime?
En zaterdags zullen ze wel niet leveren |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
stond er al
Laatst gewijzigd door aapjepiet; 07-08-09 om 16:18. Reden: dubbel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is ook overal verschillend hé
Denk niet dat ze alle Mobistars, Bel Company, Mediamarkt, Fnac, etc op dezelfde dag kunnen bevoorraden. Alhoewel, die 20 telefoons dat ze in België per week leveren in acht genomen ... |
|
|||
|
|||
Ik heb op 8 juli besteld bij een Mobistar Center in Langemunt Gent.
Toen ik mij op de wachtlijst zette, met voorschot, waren ze 1 of 2 dagen ervoor begonnen met de wachtlijsten op te stellen - daarom dat ik me er daar ook opzette. Ik dacht dat ik kon blijven rondbellen naar Mobistar Centers, dus dat dat wel het snelste zou zijn uiteindelijk. Ik stond toen 4e op de wachtlijst voor een zwarte 32GB 3GS, dus ik dacht: ey, dit zit goed. 2 weken geleden had ik geïnformeerd en waren de eerste 2 toestellen van dat model al geleverd. Ik heb gisteren gebeld en nu sta ik de 1e op de wachtrij. Het gaat dus inderdaad zeer traag, maar normaal zou ik dus wel ergens deze week of begin volgende week mijn toestel moeten ontvangen... Tenzij Apple besluit nog eens enkele leveringen zonder zwarte 32 GB's te doen, zoals eerder. |
|
||||
|
||||
Hopelijk maandag een telefoontje
|
|
|||
|
|||
Dream on
|
|
|||
|
|||
Ik heb 9 juli een reservering geplaatst. Bij een van de mobi centers in antwerpen gisteren gebeld en ik stond 1e vorige week donderdag was ik nog 2de. (voor 32gb zwart)
Hopelijk krijg ik volgende week een smsje. Ik heb gevraagd naar een verwachte leverings datum daar konden ze geen antwoord op geven. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|