Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LucVG Misschien ter info : SATURN Wilrijk heeft actueel nog 4 zwarte 16Gb toestellen in stock.... Opgelet : zijn de toestellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar staat die S niet voor Speed, maar wel voor Shortage. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Shortage
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1. Kijk god uit wat je koopt, laat u niet vangen ! 2. Als je toch een 3G wil, awel daar hebben ze er nog 4. Eigenlijk zou ik geen reclame mogen maken, want mensen zonder kennis van zaken horen eigenlijk niet thuis als werklnemer in zo'n winkels! Misschien nog een tip : volgens mobistar center mortsel is er bij hen een wachtlijst er, en dien je te rekenen op 3 weken. |
|
|||
|
|||
krefel
Vorige week maandag 27 juli heb ik 25 euro moeten aanbetalen bij de Krefel in Schoten (35 km onder breda), met de mededeling dat ik hem op 3 augustus kon komen ophalen. De krefel levert niet in NL via de webshop, maar wel op bestelling in de winkel. Er waren die dinsdag precies 10 3gs'n binnengekomen, exact gelijk aan het aantal bestellingen van die week. De winkel heeft er dus geen in voorraad liggen maar wist mij te vertellen dat ze tot nu toe alle bestelingen hebben kunnen leveren binnen een week. Goed nieuws toch !
Let op: telefonisch werd mij gemeld dat ik 200 euro zou moeten aanbetalen voor een reservering, in de praktijk was dat dus maar 25. Ik heb maar niet gevraagd waarom, maar dat was wel prima. Garantie is gelukkig geldig in alle krefel winkels en thuis aangekomen werkte de sim meteen (vodafone Supersim 13,50). dus ook de 3gs bij de krefel is gewoon simlockvrij, zoals verwacht nu nog op zoek naar wat handige accesoires en mijn profiel ff bijwerken! |
|
|||
|
|||
ik heb de mijne ook gekocht in krefel Schoten! super service
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
4480 toestellen, zouden deze enkel voor de releasedag gebruikt geweest zijn, of de totale stock tot nu toe?
|
|
|||
|
|||
mm...
ik heb geluk gehad met de mijne. Op dag dacht ik: "Ik ga mijn Omnia wegdoen & een iPhone kopen". Die dag gebeld naar grote & bekende mobistar centra (dendermonde, st-niklaas, etc...) daar allemaal veel te lange wachtlijsten naar mijn zin dus; dan maar een mobistar center opgebeld in een klein dorpje dat niet op de mobistar site staat, maar wel een mobistar center is... Die had nog 1 binnen. meteen omgeweest dus |
|
||||
|
||||
eens nog wat moeite gedaan en wat rondgebeld.
de meeste mobistar centers hebben wel de 3G liggen. Verkoopprijs is dezelfde als de 3Gs.... Blijkbaar geraken ze niet van de stock vanaf. Dan Krefel : in Schoten - 3-4 weken na bestelling (geen garantie dat het niet nog langer zal duren) ACS in Herenthout en in Heist-op-den-Berg : werken met bestellijsten, doch hebben sinds de release van nieuw model GEEN toestellen meer ontvangen. Dus sommigen wachten al een 5-6 weken. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom men bijv. bij de mobistar centers geen zicht heeft op de stock van andere collega's.... |
|
|||
|
|||
Je moet gewoon zoals mij naar een center gaan en vriendelijk aan het werk gaan, ze worden namelijk hééééél de dag en héééél de week platgebeld, zoveel dat ze gewoon telefoons negeren en zodoende irriteer je natuurlijk als je de 3599ste bent die belt om te vragen of er toevallig toch ni éné op voorraad ligt
Ik ging binnen, stelde de vraag zeer vriendelijk en natuurlijk alsof ik niet van een tekort wist en kreeg een nee. De wachtlijst had +-50 man per type staan... Ik ging dus maar een informerend aangenaam gesprek aan omtrent de Iphone en hoe dat komt enz... want op't internet duiken ze hier en daar op voor belachelijke prijzen en floep ineens blijkt er toch nog éné te liggen, de aller allerlaatste...... zogezegd wss |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moest eens weten hoeveel mensen het zo niet proberen, ik heb wel 5 centers binnengelopen en heel vriendelijk geweest bij mij hadden ze er geen liggen hoor. Je hebt dus gewoon geluk gehad |
|
||||
|
||||
zelfde ervaringen. En wees maar zeker, door deze aan u te geven, schuift er iemand wel weer een stukje naar achteren. Maar je kan er alleen maar goed mee zijn.
|
|
|||
|
|||
Ge moet gewoon uw vriendin binnensturen met nen diepe decolleté en haar goed diep laten voorover buigen
Hoezo geen iPhone op voorraad ... Allé, zo heb ik het gedaan ... Laatst gewijzigd door Jamez; 08-08-09 om 20:28. Reden: Edit |
|
|||
|
|||
Het wachten op HCW duurde mij te lang inmiddels. Heb dinsdag eentje via eBay uit Italie besteld. Woensdag verzonden en vrijdag was hij al hier.
Heeft me totaal 675 euro gekost voor een 16GB. Toch netjes aangezien ze in Italie 619 euro in de winkel kosten. Netjes opgestuurd met bon erbij. Eindelijk weer een iPhone Bestelling bij HCW laat ik gewoon staan, die kan ik altijd nog verkopen... Succes met wachten allemaal... |
|
||||
|
||||
Gewoon een zoekertje op ebay? Of was het iemand die verkoopt via ebay van meerdere toestellen, soort winkel dan?
Heb je mss een link?
|
|||
|
|||
ItsAdot, je kan ook eens een kijkje nemen in het 'Te Koop' gedeelte van dit forum.
Ga je voor 675 of minder ook een 16gig (Belgisch of Italiaans) op de kop kunnen tikken normaal gezien. De gesimlockte versies uit de UK/VS gaan voor nog minder weg. Laatst gewijzigd door Jamez; 08-08-09 om 20:51. |
|
||||
|
||||
Ik zit nu op ebay IT maar daar staan er 32gigs aan 600€. Scam toch...of niet?
|
|
|||
|
|||
De biedingen lopen nog een tijdje waarschijnlijk, en je zal zien dat deze vlot hoger zullen gaan op het laatste moment.
|
|
||||
|
||||
Nee, het is nu kopen prijs. En hij heeft er behoorlijk veel zo te zien.
NUOVO APPLE IPHONE 3GS 32GB BLACK su eBay.it Apple iPhone, Cellulari, Telefonia e Cellulari |
|
|||
|
|||
Zoals reeds 2 replies eerder door mezelf aangehaald ItsADot, waarom kijk je hier op dit forum niet eens rond in het verkoopgedeelte. Ook volop iPhones in alle kleuren en versies, en je kan ze meestal bij de persoon ter plekke ophalen. Ben je zo goed als zeker dat je niet in het zak gezet wordt.
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|