Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je het gezien Veyron.lover, de 32gig is op Ebay weggegaan voor maar liefst 835 euro!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je het gezien Veyron.lover, de 32gig is op Ebay weggegaan voor maar liefst 835 euro!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar wie gaat er nou meer dan 75 euro bovenop de normale winkelprijs betalen als je over een maand hetzelfde toestel kan hebben voor de reguliere prijs?
Tis toch te gek om los te lopen al die uitbuiters op marktplaats enzo... On topic: heeft iemand een idee welke belcompany niet raar zal doen tegen Nederlanders die een iPhone willen? Klees hier en elders dingen over onprettige ervaringen tegen Nederlanders in sommige winkels... |
|
|||
|
|||
Over een maand zal het voorraadprobleem nog steeds niet opgelost zijn hoor.... zeg maar eerder 3 maand.
Wat heb je gehoord over belcompany verkopers ?? Tegen belgen zijn sommige belcompany verkopers ook onbeschoft hoor (niet per sé voor de iphone). |
|
|||
|
|||
Heb vandaag gevraagd naar mijn status bij Easy-M. Iemand al gehoord van leveringen daar? Heb op 7 juli gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag een Mobistar winkel binnen gewandeld en heb na een zeer aangenaam gesprek een Iphone 3Gs 16 gb wit meegekregen, terwijl er eigenlijk geen meer waren Hij vond me blijkbaar zo sympathiek dat hij ineens naar achter liep en één tevoorschijn toverde...
Blijkbaar helpt vriendelijk en eerlijk zijn toch nog in deze zieke wereld... I'm happy en voor die 50 onvriendelijke wachters op de lijst, be nice en dan krijg je veel meer gedaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan is er iets GOED MIS bij Switch want ik heb 29/6 een bestelling geplaatst bij Switch Theater in Antwerpen, maar heb NIETS, maar dan ook NIETS gehoord.... Of het is gewoon niet waar wat je zegt of het zijn allemaal 16 GB versies geweest. Of je wordt door Switch als Nederlander genaaid. Laatst gewijzigd door Polansky; 06-08-09 om 23:59. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is het mailtje dat ik daarover ontving: Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En nog altijd niks
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
2 juli besteld 16gb 3gs zwart
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze nemen er alleen mooi de rente van van onze aanbetalingen.
En als ze hem dan meteen verkopen krijgen ze ook nog eens rente over de gene die hem dan meteen koopt. Ben echt blij als ik hem heb want dit is zo stressvol. |
|
|||
|
|||
ik heb vandaag ook weer mijn ronde gedaan in limburg en overal hetzelfde verhaal, nog minimum een maand geduld hebben.
Ik heb mijn buik nu zo wel een beetje vol van apple, dat ze hun "goede" rommel maar houden. Als dit de manier is om iemand van producten te voorzien dan hoeft het voor mij niet meer. Als ik voor september niet de mogelijkheid heb om hem ergens te kopen dan koop ik hem niet meer. En ze blijven maar reclame maken... |
|
|||
|
|||
There is an app for that, but no iPhone!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|