Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Qua hardware design is er nauwelijks iets veranderd hoor... en bij de 3G konden ze 800.000 stuks per week produceren, dus zal dat wel bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Qua hardware design is er nauwelijks iets veranderd hoor... en bij de 3G konden ze 800.000 stuks per week produceren, dus zal dat wel bij de 3GS ongeveer evenveel zijn.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vergeet niet dat nu de 3G & de 3GS produceren hé. Als ze 800,000 iPhones kunnen produceren, zal daarvan nu 80% aan de 3GS worden besteed.
|
|
|||
|
|||
Gewone 3G zullen ze nu toch niet veel meer produceren vermoed ik. Eerder zien dat de stock van de 3G opgeraakt ...
800.000 iphones per week, waarom duurt het dan zolang hé vraagt ge u af ... |
|
|||
|
|||
800,000 iPhones verdeeld over 100 landen (ik weet niet in hoeveel landen de iPhone uit is) zijn maar 8,000 iPhones per land. Als er een bestelling klaar staan van 100,000 iPhones per land.. kan dat wel nog even duren hé
|
|
|||
|
|||
Ik ga me die toekomstige Tablet alvast bestellen, kwestie van eerste op de ellenlange wachtlijst te staan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier in België is het alleszins minder hoor (heb ik de indruk). Het zal eerder iets van 500-1000 stuks per week zijn dat ze leveren aan België (indien er al een levering komt) schat ik. Je moet weten dat de VS voorrang geeft aan z'n eigen bevolking. |
|
|||
|
|||
Over stuks gesproken... lees net overal dat China Unicom even 5 miljoen iPhones gekocht heeft bij Apple! Als Apple nu al moeite heeft met leveren, hoe willen ze dan aan die vraag gaan voldoen?
|
|
|||
|
|||
Nu weten we ineens waar onze phones naartoe gaan, waarom er leveringsprobs zijn...
naar China Unicom dus ... |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een iphone gekocht van iemand hier op het forum omdat ik geen zin meer had om te wachten en vandaag krijg ik toch wel telefoon zeker van mobistar center dat er een iphone 16GB wit beschikbaar is geen chance ! Is er iemand die echt op zoek is naar dit toestel ? Zo ja sammyvermeersch@gmail.com want anders ga ik morgen bellen dat ik hem niet meer nodig heb (geen voorschot moeten betalen bij bestelling omdat de lijst ellenlang was)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag mijn iphone 3Gs 32gb wit gaan afhalen.
Ik stond niet op de wachtlijst maar mits wat voorkennis via dit forum |
|
||||
|
||||
Waar heb je hem gehaald?
|
|
||||
|
||||
Lokeren, Er was blijkbaar iemand op de wachtlijst die een ander kleurtje wou
Goed voor mij ! |
|
|||
|
|||
Hey weet iemand of je telefonisch kan bestellen (als ze al opnemen) Of moet je echt naar de winkel om jezelf op een lijstje te laten zetten?
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg elke keer de melding dat ik niet telefonisch kon bestellen. misschien hooguit als je om beschikbaarheid vraagt en ze hebben een voorraad dat je hem dan voor een uur of wat vast kan laten houden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die eerste 800,000 stuks die per week worden geproduceerd zullen dus naar China gaan in plaats van Europa. |
|
|||
|
|||
Nog altijd niemand gebeld door Switch dat de telefoon er is?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|