Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 Iemand nog iets gehoord van mobistarcenter Geel Mol Herentals? Heb er de 6e juli 32GB zwart gereserveerd en nog altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe ze die S achter de 3G hebben gekregen blijft mij een raadsel, hij is uiteraard iets sneller dan zijn voorganger maar da ding is nog pokketraag. Alles moet vlotjes gaan bij mij, en van dit krijg ik het zo erg op mijn zenuwen hé. Veel mensen zijn onder de indruk van het placebo effect bij een iphone waar ze eigenlijk zichzelf bedriegen en het niet beseffen, ook ik zat in deze groep. Ik ben bijna altijd een mac/apple gebruiker geweest maar de iphone haalt voor mij de eindmeet zeker en vast niet. Inmiddels is mijn iphone al verkocht en ik wacht met spanning af tot juni 2010 op de nieuwe versie van de iPhone, mss zal die mijn verwachtingen wel inlossen. Hopelijk met een nieuw design erbij ook wat het huidige is echt niet om naar huis te schrijven.
Pom Pom Pom Laatst gewijzigd door ItsAdot; 17-08-09 om 14:34. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan met een 10mp spiegelreflex betere en mooiere foto's maken dan een 12 mp snapshot. En de batterijduur komop koop eens een andere smartphone die is (en dat is getest) net zo snel leeg als de 3GS. Het enige waar ik het met jouw eens ben is de belutooth (ook al gebruik ik dit nooit maar dat terzijde).
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder kom ik uit de Windows Mobile wereld en heb sinds kort een iPhone. Ik kan je vertellen dat de iPhone (jailbroken) in vrijwel alle opzichten de baas is over mijn oude HTC TouchPro. Als de iPhone bij jou de eindstreep niet haalt, welke telefoon doet dat dan wel vraag ik me af... Heel benieuwd waar je mee op de proppen komt! ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die camera;i don't care,je bent nog steeds beter af met een apart toestelleken zenne zoals hetgeen ik heb gekocht;DSC-T90 (DSCT90) : Overzicht : Digitale camera's, fotolijsten en printers : Sony 600 euro of meer is in feite altijd veel te veel geld voor een gsm maarja,niemand verplicht u of mij om deze dure te kopen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Over de apps heb ik nooit iets gezegd, helemaal top dat er 60.000 apps beschikbaar, dat zie ik een ander platform niet snel na doen. |
|
|||
|
|||
Heb vanmiddag telefoon gekregen , ligt nu naast me op te laden
|
|
|||
|
|||
ben de mijne ook net gaan oppikken
bij mobistar center in merksem 03 644 86 51 hadden vanmiddag levering binnen gekregen geen wachtlijsten, gewoon bellen en ze leggen hem voor jou opzij weet wel niet hoeveel ze der binnen gekregen hebben succes allemaal |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zojuist gebeld door Switch. kan de mijne komen halen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pff, das cker 2,5 uur rijden voor mij :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Correct me if I'm wrong! Laatst gewijzigd door FMJ; 17-08-09 om 19:46. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Precies toch redelijk wat geleverd geweest vandaag. Als de Mediamarkt nu ook eens wat toestellen zou binnenkrijgen ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|