Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aapjepiet Al bericht gekregen? Zijn de nummers 2 tot en met 4 nog geintereseerd? Anders ben ik de eerstvolgende Citaat: Oorspronkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hier wel
Net telefoon gehad, hij is binnen. Kga er morgen achter Wachttijd viel nog mee.
|
|||
|
|||
Waar en wanneer besteld?
|
|
|||
|
|||
waar heb jij hem besteld dan ItsAdot??
|
|
|||
|
|||
Ik heb me net op een wachtlijst laten plaatsen. Ongeveer nummer 50 .
Is allemaal niet zo dringend voor mij, dus ik heb geen haast. Vorige week in de desbetreffende winkel zijn er maar 2 toestellen geleverd geweest... |
|
||||
|
||||
27 juli besteld, heeft dus 10 werkdagen geduurd Zonder voorschot betaald.
Mobistar Center in Kuurne. Mijn buur heeft er net achter geweest, de zijne was ook binnen vandaag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja klopt, 2 witte Ook eentje gaan halen vandaag mss?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
9lives.be? Ik kijk af en toe op het forum maar heb er zelf geen account
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben blij voor je, maar het is gewoon k*t om elke keer te lezen over mensen die veel later hebben besteld en wel al hun toestel krijgen, in tegenstelling tot de 'Switch bestellers'... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dus de wachttijd voor de 16gb wit is korter dan die voor de zwarte?
Heeft iemand toevallig ook info over de mobistar in Lanaken? |
|
|||
|
|||
Er is gewoon minder vraag naar witte Iphones. Dus de wachtlijst is korter (in de veronderstelling dat ze evenveel witte produceren als zwarte).
|
|
|||
|
|||
Op 5 juli bij Switch Meir antwerpen besteld...
Zaterdag gaan informeren: hadden al 2 weken niets meer geleverd gehad. Sta 20ste op de lijst (van al hun filialen), zwarte 32GB... En maar wachten |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook naar Switch gebeld, 2 weken geleden stond ik 14e. Vandaag stond ik op plaats 6. Er komen maar mondjesmaat iphones binnen zei hij. Of er zijn er toch nog een aantal geleverd, of mensen hebben hun voorschot teruggevraagd. Pff duurt wel lang. IK heb hem op 4 juli besteld 32 gb wit Switch Meir.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb maar weer eens een mail gestuurd. Iemand anders al wat gehoord? |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS wit 16GB
Zijn nog 'n pak Iphone's 3Gs'en gereserveerd bij Mobistar-kantoren door "vaste " klanten.
Ik heb de mijne eind vorige week kunnen kopen bij een filiaal. Ze waren 't daar beu dat klant niet kwam opdagen en terecht. Schaarste komt deels ook door mensen die een nieuwe Iphone resereveren en er dan niet achterkomen. Enfin, me happy. Succes voor diegenen die er nog naar op zoek zijn... |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|