Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) @FMJ Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd met vraag om voorschot terug te storten, zonder reactie. Dus toen maar gebeld. Nu bleek dat de persoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@FMJ Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd met vraag om voorschot terug te storten, zonder reactie. Dus toen maar gebeld. Nu bleek dat de persoon die dit afhandelt van it-pro (zit achter Switch blijkbaar) 2 weken op vakantie is. Nu probeerde ze het zo snel mogenlijk terug te sorten, maar kon wel een week of wat duren. We geven ze maar het voordeel van de twijfel...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Want ik lees dat veel mensen hebben geanuleerd bij Switch.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog niet geannuleerd bij switch, maar als het nog eens 2 weken duurt (maakt 7 weken) dan annuleer ik waarschijnlijk... Dan koop ik wel een ander toestel.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ander toestel ik erger me al dat ik de 3g asl verkocht heb. Zal zeker geen andere toestel pakken die heb ik nu haha. Laat het een maandje rusten en ga dan nog wel eens rondbellen. ben vorige week zaterdag ook een paar afgeweest voor niks in Bree,Hasselt en maasmechelen. |
|
|||
|
|||
Ben vandaag samen met een vriend naar Turnhout gereden. Nou ja, belcompany zei geen iphones te verkopen. Die verwees ons naar de apple store & Mobistar.
De Apple store daar om de hoek was in ieder geval dicht, dan maar naar Mobistar. Daar wist de verkoper mij te vertellen dat de wachttijden 4 a 5 -maanden- duurde, en dat dit overal hetzelfde was. Dit lijkt mij eerder een "ga weg" verhaal dan de oprechte wachttijden. Toen zijn we naar de Krefel gegaan in turnhout, de (aardige) mevrouw van de info balie wist ons te vertellen dat ze op dit moment niets hadden. Toen overlegde ik even met die vriend waarmee ik daar was, of we wellicht Schoten zouden proberen. De mevrouw haakte in en keek even voor ons hoe het met de voorraad van Krefel in schoten zat, en wist ons te vertellen dat er 2 op voorraad waren, maar al 9 voorschotten betaald, dus daar zouden ze ons ook geen toestellen mee kunnen geven. Toen hebben we besloten om bij Krefel Turnhout een voorschot te betalen (€300) met de verwachte levertijd van 1 week. Wellicht vrijdag al. We moeten dan wel zelf weer rijden, maar 1 week vergeleken met wat ik verder hoor is redelijk goed te doen. Krefel lijkt op het moment dus een betere optie. Redelijk voorschot wel, maar als er maar 1 week wachttijd is vind ik dat niet erg. Nu hopen dat we vrijdag al terug kunnen. Laatst gewijzigd door KodoBeast; 04-08-09 om 03:33. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Pff dat apple eens de voorraad op orde krijgt, dan hoeven al die mobistar mensjes ook niet meer chagrijnig te doen tegen de 'zoveelste' klant die een iphone wil en is iedereen vrolijk....
Wil morgen ff naar lanaken, maar ik vrees voor een chagrijnige medewerker die er geen zin in heeft die dag en beweert dat ze niet aan wachtlijsten doen ofzo... |
|
||||
|
||||
wachtlijsten in lanaken zijn te lang ze schrijven er niemand meer bij en ze hebben ook niks op voorraad ben er vandaag geweest.
|
|
|||
|
|||
Als je naar de voorraden in amerika kijkt, op Apple Retail Store - iPhone availability at the Apple Store , dan vraag me serieus af waarom er in België zoveel out-of-stock is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je die beschikbaarheid ziet, heb je zeker meer dan 95% kans om een iphone te kunnen kopen als je een willekeurige winkel binnenstapt. |
|
||||
|
||||
heb eigenlijk al geen zin meer in een iphone. Kga denk ik deze direct terug verkopen en wachten op de nieuwe generatie volgende jaar.
|
|||
|
|||
Citaat:
(waarom kan Apple wel bijna-realtime online winkelvoorraden laten zien en Mobistar niet...) Ik heb op 22 juli ook een zwarte 32gig besteld in Mobistar Wijnegem. Benieuwd wanneer ik iets hoor. De kerel aan de kassa had in ieder geval een vreemde reactie: "Ik wik graag een iPhone 3GS bestellen" "Zeker??" Laatst gewijzigd door Matisse; 04-08-09 om 04:23. |
|
|||
|
|||
ik ben gisteren gebeld: mijn 32gb wit is binnen, bij Mobistar in Antwerpen. Ik heb er iets meer dan 2 weken op moeten wachten, dus dat valt erg mee.
|
|
|||
|
|||
Is er intussen al iemand op de hoogte gebracht van zijn/haar positie op de wachtlijst bij Switch?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3Gs 16 Gb black net binnen met de koerier van Krefel !!, hij staat nu te synchroniseren.
Prima en snelle levering, 30 juli besteld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Pas op: ik ben geen grote Mobistar-fan, en ik heb ook al mijn aanvaringen gehad met hen, maar in dit geval denk ik toch dat de énorme slechte bevoorrading van Apple ten opzichte van België gewoon het grote probleem is die alleen maar een kettingreactie van andere problemen veroorzaakt. |
|
|||
|
|||
Dus als apple niet binnen een niet al te lange tijd met een stevige levering komt (ipv van 10 modellen per week) blijft deze situatie nog wel even, of de vraag moet ineens drastisch dalen, maar dat duurt nog wel even als ik het zo lees
Dus is de vraag wanneer apple nou eens een flink aantal iphones levert |
|
|||
|
|||
Ik heb op 3 juli een witte 32Gb besteld in Mobistar Wijnegem.
Toen ik vorige week eens ging horen hoe het zat met mijn iPhone heeft de verkoper mij 'vriendelijk' afgewimpeld: 'och madam, da kan nog minstens een maand duren, OKE?!' |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|