Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rob Ik heb mijn 3Gs 16 Gb black net binnen met de koerier van Krefel !!, hij staat nu te synchroniseren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Via de webshop van frefel, maar hij schijnt er al niet meer te staan.
|
|
|||
|
|||
Mijn voorschot van Switch was (na mijn telefoontje gisteren) binnen 1 dag overgemaakt naar mijn nederlandse bankrekening. Mijn verzoek van terugsorten werd eerder niet behandeld omdat er iemand op vakantie was. Nu dus alsnog snel geregeld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Juist mijn Iphone bij krefel gaan halen, Ik had hem donderdag besteld. Ze hadden in de winkel 10bestellen en ze waren alle 10 binnen gekomen. De verkoper zei wel dat dit waarschijnlijk de laaste gingen zijn die zo snel geleverd gingen worden omdat de voorraad echt volledig uitgeput is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er al ooit over gedacht hoeveel iphone's op een dag kan produceren? Die wachtlijsten kunnen in no-time weggewerkt worden hoor, het is eerder een deal tussen apple en mobistar zelf om zo weinig te leveren zodat ze meer toestellen zullen kunnen verkopen als de koppelverkoop er komt. |
|
|||
|
|||
Zojuist Switch maar even gebeld. Ze doen echt geen enkele uitspraak op dit moment.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pff, vind het wel jammer dat apple zo weinig iphone uitlevert naar europa, want ik denk echt niet dat mobistar daar wat aan kan doen. Want ze hebben zelf ook wachtlijsten
|
|
||||
|
||||
Ze hadden dit wel makkelijk kunnen voorzien. Moesten ze hun les geleerd hebben bij de launch van de gewone 3G
|
|||
|
|||
Net gebeld door die vriend van mij. Zijn iphone was al binnen bij Krefel turnhout (Gister besteld), en nu zelf gebeld, en mijne dus ook.
Morgen ophalen! In totaal dan dus .. 3 dagen wachttijd? Als je de dag van het bestellen & ophalen zelf ook meetelt. Note: Krefel verkoopt alleen 16gb black. Voor het geval iemand dat nog niet wist. |
|
||||
|
||||
edit: nvm
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb eens rond gebeld in een aantal winkels in Brussel (Belcompany, Mobistar enz.) allen roepen dat eind augustus een grote levering zal komen.
Moet het nog zien anders wordt het begin september geen iPhone 3GS voor mij, wordt wel zo langzamerhand moe van Apple. De voorraden in de VS zijn uitstekend maar hier in Europa is het bagger.
|
|||
|
|||
Ik heb op 6 juli een witte 32GB besteld bij Switch Wijnegem via internet... Nog niks gehoord, dus even gemaild. Kunnen niks zeggen over levertijd...
Wel dit: "Er staan nog ongeveer 25 mensen voor u , maar we hebben sinds juni slechts 4 witte iPhone 32GB binnen gekregen. Als u uw bestelling wenst te annuleren, gelieve ons dit te laten weten, dan storten wij u uw €100,- terug. " Ik ga mijn geld terug laten storten, heb online een 3GS gekocht nu... |
|
||||
|
||||
Ik betwijfel of het online sneller zal gaan :s
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|