Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Ik heb een 16gb zwart op 8 juli besteld. ik die van mij (zelfde specs) de maandag daarvoor. wacht nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Krefel verkoopt helaas alleen maar zwarte 16gb |
|
|||
|
|||
Hij is bij Krefel wel uit de webshop, maar als je naar GSM-Toestellen gaat, staat daar toch een vrij grote reklame banner van de iPhone. Heeft iemand een idee of je er dus toch nog kunt kopen, alleen niet meer in de webshop? (net wel een paar proberen te bellen, maar allemaal in gesprek)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Vanochtend een mail gestuurd, maar nog geen reactie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik ben sinds vandaag in het bezig van een witte iphone 3gs 16gb.
Heb hem de 27e besteld bij mobistar center in Mol, zaterdag kreeg ik bericht dat hij was aangekomen ^^ De reden dat het zo snel ging? Er stonden maar 3 voor mij op de wachtlijst... |
|
|||
|
|||
Ik wacht al veel te lang op mijn iPhone... 1 juli besteld bij Switch in de Stadsfeestzaal Antwerpen, nog steeds niets gehoord... Het gaat over de 32GB wit
|
|
|||
|
|||
Net bericht gekregen dat mijn 2 zwarte 16Gb iPhones van Krefel onderweg zijn en morgen worden afgeleverd. Zeer snel en correct afgehandeld.
Goed nieuws voor mensen op de wachtlijst bij Switch. Zij schuiven in 1 klap 2 plaatsen omhoog ;-). Hier stond ik inmiddels een maand op de wachtlijst. |
|
||||
|
||||
Ik heb zo de indruk dat wit veel sneller gaat.
Goed dat ik er ook zo eentje heb besteld
|
|||
|
|||
Wit veel sneller? Nog niet veel van gemerkt
@ kingster: Heb jij bij Switch Antwerpen besteld? |
|
|||
|
|||
Wit gaat ook veel sneller, is veel minder vraag naar. Ik heb het dan over de 16gb...
|
|
|||
|
|||
@Veyron.lover Ja, bij Switch Antwerpen Theater. Maar wat ik begrijp wordt heel Antwerpen op 1 hoop gegooid die online hebben besteld (don't kill me if Iam wrong)
|
|
|||
|
|||
Zucht...ik weet wel dat ik niet de langst wachtende ben (3 weken), maar het duurt zo lang...
Maar toch nog even een keer de vraag, heeft iemand ervaring met het annuleren van zijn/haar bestelling bij Switch? Het terug krijgen van het voorschot bijvoorbeeld? |
|
|||
|
|||
Er is zeker 4 keer zoveel vraag naar de zwarte als naar de witte. Ook is er meer vraag naar 16GB dan 32GB... het meest kans heb je dus op een 32GB witte of 16GB wit.
|
|
||||
|
||||
Verkopen ze bij de Fnac, Mediamarkt, enz ook de 32 gb versie?
|
|
|||
|
|||
Bij de mediamarkt kan je alle versies bestellen mits voorschot van 200 euro
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen ik reserveerde waren er 6 mensen voor mij maar 2 weken later stond ik nog even ver terwijl ze daar al wel 2 leveringen van de 32gb white hadden bevestigd. maar tjah... meer als wa zeveren kan je toch niet doen... Ik geloof niks meer van die mannen want nu zeg jij dat die zwarte ook slecht geleverd wordt... da's niet wat ze mij vertelden! IK werd er eigenlijk ingestonken om die witte te nemen wat voor mij eigenlijk niet uitmaakte vermits ik altijd een hoesje om m'n iphone heb. een paar dagen na mijn order was dat plots het model dat het minst vlot ging in de leveringen. Ik heb hier al verschillende posts gelezen van mensen die dat te horen kregen,ongeacht het model! wat de verkoper mij ook kon vertellen is dat Mobistar Wijnegem de grootste leveringen zou krijgen mits zij toch een voordeel hebben aan de sluitingsuren van het Shopping Center.` En dan beweren dat je per week amper 5 a 6 stuks binnenkrijgt verdeeld over alle modellen...komaan,zeg! Ik zal blij zijn als dit allemaal voorbij is en heb in ieder geval een les geleerd: niet reserveren (of toch zeker geen voorschot betalen)! |
|
|||
|
|||
bij belcompany kan je ze ook bestellen zonder voorschot en ze hebben ook de 32GB zwart en wit
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|