Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ilse85 Media markt krijgt volgende week en de week erna alles binnen. Dus nog heel even afwachten. Welke fillialen of weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Echt raar hoe de winkels zich in belgie tegen spreken.
De ene zeggen dat ze niks weten en de andere vertelt ze precies hoe het zit. Dat is bij mobistar, mediamarkt enzo allemaal hetzelfde. Maar ligt erg aan de verkoper. Was laatst bij belcompany en ze zeiden dat ze niks hadden en ik zat ernaast op het terras en na mij kwam er iemand met een iphone naar buiten:S |
|
||||
|
||||
In Hasselt is dat zo weet niet of dat bij de andere ook is.
|
|
|||
|
|||
Ilse85, een oude 3G misschien, ofwel een gereserveerd/op zij gelegd exemplaar
Maar indeed heel erg (vervelend) hoe je continu andere commentaren te horen krijgt van personeel binnen dezelfde winkel/keten |
|
||||
|
||||
ja dat kan. Maar vind het wel raar hoe ze werken daar als je op het forum ook leest dat ze met iphones naar buiten komen terwijl overal wachtlijsten zijn.
Agja ik wacht mijn beurt gewoon af. |
|
|||
|
|||
En de ene keer sta je als X'te op de wachtlijst, de keer erop zeggen ze dat ze het niet kunnen opzoeken, de volgende keer sta je als X+3 op de wachtlijst etc ...
|
|
||||
|
||||
Ja precies. Heel vervelend.
|
|
|||
|
|||
Het wachten zal (hopelijk) spoedig beloont worden
|
|
||||
|
||||
Dan waarderen we het ook meer haha
|
|
|||
|
|||
Maar tegen dan zijn we wel enkele grijzen haren rijker
|
|
|||
|
|||
Hopelijk niet, ik ben pas 19
Er zei toch iemand dat de leveringen sneller zouden gaan na half augustus, laten we hopen dat dat waar is. Maar ik vrees ervoor... |
|
|||
|
|||
Ja, elke dag 1 telefoon ipv 5 éénmaal per week
|
|
|||
|
|||
Heb net de volgende mail gehad van krefel.be.
----- Hartelijk dank voor uw bestelling! Deze zal geleverd worden op04/08/2009 door de onafhankelijke transporteur dpd. In de regel leveren zij tussen 9 en 17u ---- Ben benieuwd of dit klopt, zou wel snel zijn, gisteren besteld ! |
|
|||
|
|||
Hoe heb je de iPhone besteld bij Krëfel? Als ze de 32GB wit hebben ben ik geïnteresseerd
|
|
|||
|
|||
Via de site, een 3GS 16GB black.
|
|
|||
|
|||
Soortgelijke mail gehad, levering 5 augustus. Ook gisteren besteld. Zou helemaal top zijn. Snelle levertijd, normale prijs, geen gereis.
Ik denk dat ze een golf aan bestellingen hebben ontvangen, want gisteravond was de iphone al uit de webwinkel gehaald. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet je dan ook al betalen via de site, of moet je pas betalen bij levering? Grtz |
|
|||
|
|||
Via de site, creditcard.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Beste WIj hebben nog geen levering ontvangen, hopelijk deze namiddag. Ik kan niks garanderen... Mvg BelCompany Hasselt 2 Maastrichterstraat 31-33 3500 Hasselt Tel : 011/375 171 E-mail : hasselt.maastrichterstraat@belcompany.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|