Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FMJ 12 juli zwarte 3GS besteld bij Switch Wijnegem. Huidige stand van zaken (30-07-1981, 10:32): 12e op de lijst voor dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar verder goed nieuws. Betekent dus dat ik nog ergens lager op de lijst sta. Hoop dat ik volgende week gebeld word. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik bedoel dus 30-07-2009, voor wie dat nog niet snapte |
|
|||
|
|||
dan hoop ik dat je een iphone voor je verjaardag krijgt. Van harte!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wordt toch wachten op het uitleveren van m'n reservering. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bespaar je de trip. Er hing een briefje op de deur gesloten tot en met 31 juli. |
|
|||
|
|||
Ohw bedankt voor de heads up! dan maar wachten...
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag langs de Krefel gereden om is te horen of hij nog te verkrijgen was. Ik heb er ineens ene gereserveerd en een voorschot betaald. Ik zou hem begin volgende week waarschijnlijk al kunnen gaan halen.
Ze krijgen in het hoofdcentrum 120 stuks binnen die verdeeld moeten worden over 70 winkels. Maar ze houden wel rekening met de bestelling met voorschot en er waren nog niet zo heel veel besteld. Ze zijn er super vriendelijk en geven goede info. OP de site van krefel kan je ze ook online bestellen, dan word de Iphone bij je thuis geleverd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een vriend van mij heeft vandaag bij FNAC geinformeerd naar de iPhone maar hadden er geen op voorraad en ze wisten ook niet wanneer ze binnen kwamen. Hadden er in totaal maar 10 stuks binnen gehad en verkocht en hadden een wachtlijst van 59 reserveringen. Bij Mobistar vertelde ze dat vanaf half Augustus de leveringen sneller zouden verlopen, dus waarschijnlijk meer aanvoer. Ik wacht rustig af, heb niet zo'n haast, mijn vriend kijkt nu in heel België rond of hij er één voor mij kan vinden, hij is vertegenwoordiger. Hij gaat volgende week in Luik en Namen regio proberen hopelijk meer succes in die regio's. In afwachting van de Iphone 3GS 32gb wit of zwart whatever |
|
||||
|
||||
Hopelijk bellen ze morgen voor mijn iphone
Is namelijk mijn verjaardag dan
|
|||
|
|||
DE oplossing
Ik heb eindelijk een makkelijke en snelle manier gevonden om aan de iphone 3gs te komen. tenminste als je geinteresseerd bent in de 16gb zwart.
Bij Krefel kun je deze gewoon via de website bestellen (ook vanuit NL!) en dan heb je de telefoon binnen een week in je bezit. Die van mij wordt als het goed is maandag afgeleverd. Ik hou jullie op de hoogte. |
|
|||
|
|||
Ze gaan het nu druk krijgen bij Krefel ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoe heb je dan vanuit NL besteld? Want zodra ik mijn gegevens moet invullen kan ik niet Nederland invullen omdat er al belgie staat.
En hoe gaat betaling bij Krefel? Alleen Creditcard? of zijn er andere opties? |
|
|||
|
|||
in "opmerkingen" vul je opnieuw je hele adres in en je vermeldt expliciet dat het adres in NL ligt en niet in Belgie.
Je kunt idd met creditcard betalen, naar andere opties heb ik niet gekeken. |
|
|||
|
|||
Ik bestelde online bij Switch op 09/07. Een mailtje naar Switch Gent leerde me dat ik 20 wachtenden voor me heb (model 32GB zwart). Oerend hard gaat het dus niet echt...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb zojuist mijn Iphone opgehaald bij Krëfel in Turnhout. Totale wachttijd..1 dag!!!!!
Heb hem dinsdagmiddag gereserveerd, vanmorgen geinformeerd....was hij gisteren al binnengekomen! Dus voor degene die geinteresseerd zijn in zwart 16gb, Krëfel is the place to be. Ze verkopen geen witte! Vriendelijke service en supersnel. Nu nog alleen mijn voorschot terughalen bij Switch, waar ik nu al bijna 4 weken aan het wachten ben. |
|
|||
|
|||
Netjes gedaan. Morgen maar ff langs de krefel in hasselt....ben benieuwd of et daar ook zo snel gaat
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|