Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wacht ook op een 3GS 32GB (wit). Bestelde hem de 1ste juli aan de Switch Style Bar in de Stadsfeestzaal, Antwerpen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wacht ook op een 3GS 32GB (wit).
Bestelde hem de 1ste juli aan de Switch Style Bar in de Stadsfeestzaal, Antwerpen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met IQ4 in kuurne ?
|
|
|||
|
|||
Jaja, eindelijk heb ik hem ook! Deze middag telefoon gekregen van Mobistar Zottegem of ik nog intresse had in de iphone 32 GB wit.
Dus snel naar Mobistar gegaan Een dikke maand moeten wachten, had gereserveerd van 25 juni. |
|
||||
|
||||
Sta nu 2 de op de wachtlijst bij de Media markt
Heb afgelopen dinsdag gereserveerd. Ze zeiden dat ik hem komende week kon verwachten Ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Bij Krëfel zijn ze inmiddels ook weer van de site...
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren nog een3GS 32GB Wit gevonden bij Mobistar! Joehoe
|
|
|||
|
|||
Als er iemand een splinternieuwe 3GS 16GB wit zoekt, ik verkoop de mijne voor 700 euro. Gesealed in de doos van Mobistar. Met aankoopbewijsje.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Ath ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren ochtend even gebeld, en wat bleek: ze hadden 'm op voorraad! Gelijk gereserveerd, en na een rit van 2:30 min mijn 3GS 16GB Zwart in ontvangst genomen. De garantie geldt bij alle Mobistar winkels. Van Switch heb ik nog niets vernomen. |
|
||||
|
||||
Leuk dat te horen
Pas even gelijk je profiel aan en is dat 2.5 uur of 2 minuten en 30 seconden ? |
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand de 32GB wit kunnen krijgen van switch? Want zo te zien is Switch niet van de snelste...
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen is bij belcompany Hasselt Maastrichterstraat een lading binnen gekomen. Heb ik vernomen van een kennis. Of ze er nog hebben geen idee. De lading zou tussen 9 en 11 komen.
Ik hoop dat ik met deze info mensen een plezier kan doen. |
|
|||
|
|||
Net Hasselt Maastrichterstraat gebeld, geen iphones binnen(gekomen).
Wist niets af van eventueel geplande levering(en) Verwees me zelfs naar de Mediamarkt, daar ga je meer succes hebben zei de verkoper, niet dus. Mijn 32GB zwart staat al sinds begin juli in bestelling bij Mediamarkt Hasselt, als het daar nog lang duurt ga ik mijn voorschot terug halen ... Laatst gewijzigd door Jamez; 31-07-09 om 13:51. Reden: Extra info |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Media markt krijgt volgende week en de week erna alles binnen.
Dus nog heel even afwachten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Net gebelt maar ze hebben er geen (meer) op voorraad, wanneer ze weer binnen komen wisten ze ook niet. Helaas |
|
||||
|
||||
Belcompany krijg leveringen op dinsdag en vrijdag.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|