Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 manman wat een miserie Ik schuif achteruit ipv vooruit op mobistar (geel,herentals,mol) hun lijst. Vorige week had ik gestuurd om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het naast me neergelegd want ik werd er gek van. Zal nu maar gewoon Mobistar hun bericht afwachten,m'n 3g doet het ook nog prima dus eigenlijk heb ik maar 'n luxeprobleem. M'n voorschot terughale zie ik voor mezelf ook niet als een optie want wat moet ik dan...? De momenten dat ik de tijd heb om te gaan rondneuzen is er toch nooit stock en ondertussen werken ze bijna overal met een wachtlijst. Dus stekkie,we zullen geduld moeten hebben Ik besef nu echt wel dat een man eigenlijk een kind blijft,alleen z'n speelgoed wordt duurder |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Levertijd zou 1 week zijn zei hij. Er was net een batch iPhones weg die dag. http://www.iq4.be/index2.php
Pom Pom Pom Laatst gewijzigd door ItsAdot; 29-07-09 om 20:04. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist de 16g zwarte iphone 3gs gehaald bij Krefel in Turnhout. Had er maandag over gebeld ivm tips op het tweakers forum, ze hadden er toen geen maar ze verwachte woensdag wel nieuwe. Kon hem eigenlijk niet reserveren zonder aanbetaling maar ik gaf aan dat ik uit nederland kwam en nogal een eind moest rijden, dus die vriendelijke medewerker heeft hem toen op zijn eigen naam gereserveerd.
Volgens mij verkopen ze echter wel geen 32g (niet zeker) en ik weet ook niet of ze witte hebben. Een tip als je er heen gaat om te betalen, mijn rabo pinpas deed het daar niet, gelukkig had ik een creditcard bij . Ik heb ook nog na gevragen hoe het met de voorraad zit. Ze hadden nu 4 reserveringen op de lijst staan, 1 iphone wordt er geleverd op vrijdag. Maar er wordt 2 of 3 per week daar geleverd, verder geen idee hoe veel iphones ze per keer krijgen, maar het lijkt me dat je er veel meer kans maakt dan bij een mobistar. Ik zou zeggen, probeer 1 van de Krefels of belcompany te bellen, het hoeft echt geen 4 weken te duren, ik had hem, wellicht met wat geluk, binnen 3 dagen. Laatst gewijzigd door Naeblish; 29-07-09 om 20:24. |
|
|||
|
|||
Verkopen ze bij elke Krefel iphones? Want ik kon me herinneren dat ze niet bij elk filiaal ze verkochten...of was dat bij een andere winkel?
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag bij de Mobistar in Maasmechelen geweest en daar zeiden ze dat ze niet weten wanneer de volgende levering komt. Hun wachtlijst was inmiddels zo vol dat ze geen nieuwe namen meer op de lijst zetten, ook niet met een aanbetaling. Voor de rest van de Mobistarwinkels in Belgisch Limburg geldt hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Al iemand bericht gehad van HCW? Daar blijft het maar akelig stil....
|
|
||||
|
||||
De leverdatum is al weer opgeschoven naar augustus. En zover ik gehoord heb hebben ze nog helemaal niks gekregen van iphones.
|
|
|||
|
|||
Ik heb alle BelCompany shops in de provincies Antwerpen en Oost-Vlaanderen gemaild. Met succes, in Sint Niklaas heb ik de laatste zwarte 32 gb uit deze provincies van BelCompany kunnen krijgen. Meteen daarna mijn reservering bij Switch gecancelled.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mooi gespeeld
|
|
|||
|
|||
Heb uit pure miserie oude Iphone 3g gekocht
|
|
|||
|
|||
Oei, da's jammer! Zeker omdat je buiten Switch en Mobistar binnen een paar dagen in een andere winkel de nieuwe kunt hebben. Maar ja, dat moet je dan natuurlijk wel weten. Ik heb het hier ook op het forum gevonden allemaal.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
meschien dat ik er ook 1tje ga halen heb de oude verkocht en heb me een htc touc hd gekocht. Maar nu ik een macbook pro heb wil ik eigenlijk ook weer een iPhone. Iemand ervaring met de shop in Bree of maasmechelen??
|
|
||||
|
||||
Yes!
Straf hier, ik loop al weken te zoeken naar een iPhone 3GS zwart 16 GB.
Deze morgen kom ik uit vakantie terug uit Schotland naar Zeebrugge, ik pak mij daar een lekker Duveltje en ik denk bij mijn eigen: WEL ik bel eens naar Mobistar Blankenberge (3 km van Zeebrugge). Die kerel zegt mij: ja we hebben ze binnen maar niet veel! Ik drink mijn Duvel inneens op en ik vlieg naar Blankenberge..dubbel parkeren etc. Ik stap dat piepklein Mobistar winkeltje binnen met de melding: ik had 20 minuten geleden gebeld voor een iPhone, ahja zegt hij en hij gaat gewoon de iPhone halen, ik betalen en wegwezen Misschien dat iemand dit hier leest... morgen naar Blankenberge Kerkstraat 98 ! misschien zijn er nog, succes!
Laatst gewijzigd door dendirk; 29-07-09 om 23:45. |
|
||||
|
||||
Misschien even je profiel wijzigen , is een beetje verwarrend zo! "ik heb nog geen iPhone"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maaruh.... al mensen bij Switch die hun toestel hebben ontvangen? (zoja wanneer besteld bij welk filiaal en wanneer ontvangen?)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
12 juli zwarte 3GS besteld bij Switch Wijnegem. Huidige stand van zaken (30-07-1981, 10:32): 12e op de lijst voor dit model....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|