Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Fax sturen, doe ik ook met mijn e-mail adres en telefoon nummer erbij....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fax sturen, doe ik ook met mijn e-mail adres en telefoon nummer erbij.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb daarnet bij Krefel geweest en een 3gs 16gb gekocht. Ik kwam voor een blender lol. Geen wachtlijsten, geen bestelling.
Gewoon binnen gaan en betalen Krefel in Schoten, Antwerpen voor de geinteresseerde Laatst gewijzigd door Flump; 27-07-09 om 18:17. |
|
|||
|
|||
Je kan mailen maar dan heb je ook niet de garantie van een mail terug te krijgen,dus er zit maar 1 ding op...tot ginder gaan
|
|
||||
|
||||
Bestel gewoon ergens anders, daarbij 9juli is wel lang hoor. Hier doen ze er max 4 dagen over op bestelling, en de mijne heb ik zoals eerder gezegd gewoon kunnen kopen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niks meer in stock en ze kunnen niet zeggen wanneer de volgende levering komt. Vind het allemaal wel heel vreemd dat zelfs krefel iphones verkoopt. Ik dacht dat mobistar het alleenrecht had.... |
|
||||
|
||||
Ik had het dan ook niet over een mobi winkel
Je kan ze kopen in Lab9, mobi centers, krefel, bel company ook denk ik. |
|
|||
|
|||
ik zie op krefel website verwarrende naam van ihone: soms 3gs, soms 3g: welke bieden ze nu aan op de website?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die is niet up to date denk ik. Zelf naar de winkel gaan is het beste denk ik.
En wat zeiden ze? Laatst gewijzigd door King1987; 27-07-09 om 19:18. Reden: Edit knop gebruiken aub / mquote gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Mobistar verdeelt ze wel in België onder andere ketens...
Spijtig wel dat het zo moet gebeuren. Ze zouden er beter aan doen eerst de wachtlijsten weg te werken, maar contractuele verbindingen zeker met FNAC, Krëfel, etc...? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ohja, fnac en mediamarkt die verkopen er ook
@ rodada, dan houden ze zeker iets achter. Want op een ander forum las ik dat er nog iemand daar 1tje heeft gekocht vandaag. En mijn vriendin zij dat er zeker nog op stock waren(niet veel wss, maar toch) toen ze de mijne ging halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel bijzonder raar dat Krefel iPhones verkoopt, zonder enige reklame te maken hiervoor.
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar neemt tonnen reservaties aan met voorschotten tss 100 en 200 euro. Hier en daar leveren ze eentje maar het grote gros blijft op z'n honger zitten en zij strijken de interesten op... De geleverde telefoons verpatsen ze zonder reservatie en spelen ze door aan de andere ketens. Zo verdienen ze het maximale aan een GSM die anders praktisch niks voor hen opbrengt. Je moet je echt maar eens voorstellen om hoeveel geld we spreken als 't over die voorschotten gaat. allemaal centen waar zij op deze moment nog NIKS voor hebben moeten leveren... We worden met z'n allen dik genaaid! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Let op, sommige durven nog hun oude 3G stock verkopen aan de nieuwe prijs. Sommige mensen die hier een leek in zijn bv. zijn dan het slachtoffer, jammergenoeg. Er was hier zelfs iemand op het forum dacht ik die dit had meegemaakt. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
zat ik vanmorgen in Blankenberge belde Mobister Deinze wel dat Iphone binnen gekomen was !
Moest hem afhalen binnen de 48h ! Door dat het begon te regenen deze middag gelijk maar naar huis gereden en achter iphone geweest hier dus een wachtijdje gehad van ongeveer 4 weekjes! nu opladen en jailbreaken |
|
||||
|
||||
Ik heb nu nog 1tje besteld bij een mobi center, gewoon om te kijken hoeland de levertijd duurt Als ik hem heb verkoop ik hem wel weer door.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarmee is mijn probleem niet opgelost. De momenten dat ik de mogelijkheid heb om tot bij de winkels te gaan is er nooit voorraad dus kan ik daar opnieuw achteraan op een wachtlijst. Flauwe reactie hoor |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|