//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je wel verteld dat je er al een besteld hebt? Want vlgs deze reply hebben ze er 138 op de wachtlijst. Ten minste zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 21-07-09, 10:42
Mech-Warrior Mech-Warrior is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Heb je wel verteld dat je er al een besteld hebt? Want vlgs deze reply hebben ze er 138 op de wachtlijst.
Ten minste zo lees ik het...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 21-07-09, 10:53
Vorst Vorst is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Ik vind het allemaal wel heel sterk hier!
Terwijl er blijkbaar een heuse droogte heerst over de iphones en de meeste mensen (ik dus ook) een reservering moeten plaatsen blijken er dan toch massa's iphones gewoon over de toonbank gegaan! Een schande is het!!!!!!!!!
Ofwel zijn jullie allemaal infantiele persoontjes die dus heftig uit hun nek lullen...;en anders is er iets deftig mis met de wereld....
Zulke zever van" ik ben net even gaan horen en heb er meteen eentje meegenomen", daar kots ik van!!!

Het wordt hoog tijd dat bepaalde instanties actie ondernemen tegen mobistar,fnac en alle andere verkoopspunten want de mensen die een voorschot moesten betalen (ik 135 euro) worden nu wel bedrogen! Ik durf zelfs meer zeggen: wij worden BESTOLEN!!!!!!!
Mobistar heeft deze keer correct gehandeld door dealers als Switch, S&S, FNAC en andere niet in de kou te zetten. FNAC kreeg van Mobistar rond 17 July een deel toestellen, die hebben ze verkocht. Vorig jaar hebben ze de meeste toestellen voor hun eigen netwerk gebruikt. Ik had vorig jaar in July bij S&S een iphone 3g met voorschot besteld. In september had ik die nog niet. Bestelling geannulleerd, maar voorschot kon ik niet terug krijgen. Kreeg wel een bon om andere dingen te kopen.
En daar kots ik van.
Nnitendo DS had vorig jaar ook een tekort, zij konden voor 2 maanden niet leveren, maar het verschil was:
- Geen voorschotten.
- Zij konden op een week na correct zeggen wanneer ze terug binnen waren.

Ik heb nu met mijn ervaring van vorig jaar direct bij Mobistar besteld.
Zij zeggen dat het tot 2 maanden kan duren voor de levering. Zeker zijn ze niet.
Ik wou iphone 3gs, 26 Juni bestellen bij lancering maar dat kon niet.
Op 11 July kon het wel maar 50ste op de lijst.
Gisteren terug geweest om te zien of er vooruitgang is, nu zeggen ze sorry maar wij mogen niets meer zeggen over wachtlijsten en levertijden compleet onbekend.
Apple spreekt over de super buying experience. Klappende verkopers in de Apple Store die de klanten uitwuiven bij hun aankoop.
Hier moeten we de verkopers hun voeten kussen.

Ik sta klaar om een petitie te doen in Belgie en die te mailen naar Steve Jobs (steve@mac.com).
  #83  
Oud 21-07-09, 13:14
isezumi isezumi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Zou het misschien niet zo zijn dat Mobistar contractueel is gebonden aan een bepaalde leveringsvoorwaarden naar de niet-Mobistar resellers?Dat gecombineerd met de schaarste aan iPhones in België zou dan heel goed kunnen verklaren waarom winkels zoals Fnac nu wel voorraad hebben en zonder rekening te houden met reserveringen: ze stonden immers onderaan in de supply chain...

Dit zijn slechts wat gedachten en geen feiten...
Verder sluit ik me aan bij het feit dat het gewoon te zot voor woorden is hoe Apple hiermee omgaat, ook al zorgt Mobistar voor de uiteindelijke distributie...
  #84  
Oud 21-07-09, 14:03
Tommi12 Tommi12 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 58
Standaard

@ Vorst:

ik zou echt ff contact zoeken met de dames van Mobistar Vilvoorde, ik denk dat je daar in ieder geval een stuk duidelijkheid kunt krijgen als je intekent voor een 3GS, en deze dames zijn ook uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam.
Er zijn meerdere mensen hier op het forum die ook buitengewoon enthousiast zijn over dit specifieke filiaal, waaronder ik ook (heb er een uit de launch-levering).

Groet,

Tom
  #85  
Oud 21-07-09, 15:28
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommi12 Bekijk bericht
@ Vorst:

ik zou echt ff contact zoeken met de dames van Mobistar Vilvoorde, ik denk dat je daar in ieder geval een stuk duidelijkheid kunt krijgen als je intekent voor een 3GS, en deze dames zijn ook uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam.
Er zijn meerdere mensen hier op het forum die ook buitengewoon enthousiast zijn over dit specifieke filiaal, waaronder ik ook (heb er een uit de launch-levering).

Groet,

Tom
Waarom zou ik helemaal naar Vilvoorde rijden als ik 2minuten van Wijnegem Shopping Center woon.
Bij mijn bestelling werd me trouwens gezegd dat precies in Wijnegem de meeste iphones geleverd worden omdat dat Mobistarcenter de langste openingsuren heeft.
Ik heb trouwens al een vet voorschot betaald en verschillend van een aantal gekken hier op dit forum ben ik niet van zins om op 10 plaatsen een bestelling te plaatsen EN een voorafbetaling te doen.

Ben echt benieuwd hoelang het zal duren voordat ik mijn iphone in ontvangst kan nemen...
Toen ik 'm ging reserveren kreeg ik de keuze: een 32GB zwart en 26ste op de lijst gaan staan of de witte nemen en slechts 5 mensen voor me dulden.
Ik wou eigenlijk de zwarte maar omdat het dan nog zo lang wachten was en ik rond m'n 3G toch steeds een silicone jasje heb (en dus toch niks zie van de achterkant...) volgde ik de verkoper zijn hint en koos de witte.

Toen ik dan achteraf het center bezocht was het dan weer TOEVALLIG dat net met mijn model de meeste leverproblemen waren....PFFFFF!

Ik ga vanaf morgen elke dag tot ginder (bellen is verloren moeite) tot ze kotsmisselijk worden van mij en me gewoon m'n iphone geven.
  #86  
Oud 21-07-09, 15:36
Arnold-JR Arnold-JR is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Ze mogen van mij echt een bom op Mobistar flikkere.
27 Juni besteld @MOBISTAR BRUXELLES - RUE NEUVE nu bijna een maand later nog geen ***** van ze gehoord.
  #87  
Oud 21-07-09, 15:45
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold-JR Bekijk bericht
Ze mogen van mij echt een bom op Mobistar flikkere.
27 Juni besteld @MOBISTAR BRUXELLES - RUE NEUVE nu bijna een maand later nog geen ***** van ze gehoord.
Ik heb ook wel een beetje het gevoel dat er niemand zal bellen als ik er niet zelf achter ga zitten.
Begrijp ook nog steeds niet hoe 't kan dat FNAC doodleuk iphones in vrije verkoop heeft.
  #88  
Oud 21-07-09, 15:49
Tommi12 Tommi12 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 58
Standaard

@ Rodada,
m'n vorige post was bedoeld voor Vorst. Maar het punt staat: mobistar vilvoorde is een van de betere telecomwinkels die ik ooit gezien heb. En ik ben voor m'n 3gs vanuit denhaag daar naartoe gereden (geen aanbetaling, alleen tel. Bevestigd).
Niets dan goeds tot nog toe daarover, ik rij liever wat verder voor prettige service, dan dichtbij en rottige bediening.
Tom
  #89  
Oud 21-07-09, 15:57
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommi12 Bekijk bericht
@ Rodada,
m'n vorige post was bedoeld voor Vorst. Maar het punt staat: mobistar vilvoorde is een van de betere telecomwinkels die ik ooit gezien heb. En ik ben voor m'n 3gs vanuit denhaag daar naartoe gereden (geen aanbetaling, alleen tel. Bevestigd).
Niets dan goeds tot nog toe daarover, ik rij liever wat verder voor prettige service, dan dichtbij en rottige bediening.
Tom
Je hebt wel gelijk maar ik hang nu wel vast aan dat voorschot.
Maar ja... als je alles op voorhand weet....
  #90  
Oud 21-07-09, 16:46
miata miata is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: ZELZATE O.V.L.
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Ik vind het allemaal wel heel sterk hier!
Terwijl er blijkbaar een heuse droogte heerst over de iphones en de meeste mensen (ik dus ook) een reservering moeten plaatsen blijken er dan toch massa's iphones gewoon over de toonbank gegaan! Een schande is het!!!!!!!!!
Ofwel zijn jullie allemaal infantiele persoontjes die dus heftig uit hun nek lullen...;en anders is er iets deftig mis met de wereld....
Zulke zever van" ik ben net even gaan horen en heb er meteen eentje meegenomen", daar kots ik van!!!

Het wordt hoog tijd dat bepaalde instanties actie ondernemen tegen mobistar,fnac en alle andere verkoopspunten want de mensen die een voorschot moesten betalen (ik 135 euro) worden nu wel bedrogen! Ik durf zelfs meer zeggen: wij worden BESTOLEN!!!!!!!
mijn ervaring is elke dag een paar tel.naar een paar MC in de buurt en waar er eentje niet is opgehaald daar rap geen zo is het mij ook vlug gelukt
  #91  
Oud 21-07-09, 16:55
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

@miata
da's dan heel straf! Het staat hier vol van de berichten waarin mensen melden dat men bij mobistar NOOIT de telefoon opneemt en ik heb zelf ook die ervaring.
Dan ga jij doodleuk vertellen:"een paar telefoontjes per dag..."
Plus het feit dat die iphone dan zeker jou niet toekwam! Eerder de volgende in lijn op de wachtlijst! Zoals ik het zie heb JIJ mijn iphone ingepikt!!!!!!
  #92  
Oud 21-07-09, 17:33
hollandtop hollandtop is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Mensen, waarom al dat geklaag? Wat heb je nou aan die wachtlijsten en dat gebel naar de winkels? Die kunnen er ook niks aan doen. De mijne is nu 2,5 week in bestelling. Na volgende week ga ik mijn voorschot terughalen en een abonnement bij Tmobile afsluiten, mocht ik nog niks hebben gehoord. Heb zelf ook geen zin om maanden te wachten op zoiets duurs. Succes allemaal!
  #93  
Oud 21-07-09, 17:44
frankvandenende frankvandenende is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollandtop Bekijk bericht
Mensen, waarom al dat geklaag? Wat heb je nou aan die wachtlijsten en dat gebel naar de winkels? Die kunnen er ook niks aan doen. De mijne is nu 2,5 week in bestelling. Na volgende week ga ik mijn voorschot terughalen en een abonnement bij Tmobile afsluiten, mocht ik nog niks hebben gehoord. Heb zelf ook geen zin om maanden te wachten op zoiets duurs. Succes allemaal!
Ik zit inmiddels ook al een maand te wachten op mijn iPhone. Heb hem bij het Mobicentre in Lommel besteld waar mij verteld werd dat ik "2 weekjes geduld" moest hebben. Toen ik vorige week eindelijk iemand te pakken kreeg via de telefoon werd er heel bot gereageerd. Dit terwijl ik een voorschot heb moeten betalen, een accessoire set verplicht er bij heb moeten kopen en behoorlijk wat kilometers er voor heb moeten rijden... Vind ik best dat ik reden heb om ietwat te klagen toch?
  #94  
Oud 21-07-09, 19:13
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollandtop Bekijk bericht
Mensen, waarom al dat geklaag? Wat heb je nou aan die wachtlijsten en dat gebel naar de winkels? Die kunnen er ook niks aan doen. De mijne is nu 2,5 week in bestelling. Na volgende week ga ik mijn voorschot terughalen en een abonnement bij Tmobile afsluiten, mocht ik nog niks hebben gehoord. Heb zelf ook geen zin om maanden te wachten op zoiets duurs. Succes allemaal!
Als je niks zinnigs weet te zeggen....zwijgen is goud!
  #95  
Oud 21-07-09, 20:22
miata miata is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: ZELZATE O.V.L.
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
@miata
da's dan heel straf! Het staat hier vol van de berichten waarin mensen melden dat men bij mobistar NOOIT de telefoon opneemt en ik heb zelf ook die ervaring.
Dan ga jij doodleuk vertellen:"een paar telefoontjes per dag..."
Plus het feit dat die iphone dan zeker jou niet toekwam! Eerder de volgende in lijn op de wachtlijst! Zoals ik het zie heb JIJ mijn iphone ingepikt!!!!!!
sorry maar dit was een toestel die niet werd afgehaald misschien van iemand die zig op 10 lijsten had ingeschreven
ps bel eens net voor openen of net voor sluiten dat werkt wel eens
  #96  
Oud 21-07-09, 20:24
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Toen ik 'm ging reserveren kreeg ik de keuze: een 32GB zwart en 26ste op de lijst gaan staan of de witte nemen en slechts 5 mensen voor me dulden.
Ik wou eigenlijk de zwarte maar omdat het dan nog zo lang wachten was en ik rond m'n 3G toch steeds een silicone jasje heb (en dus toch niks zie van de achterkant...) volgde ik de verkoper zijn hint en koos de witte.

Toen ik dan achteraf het center bezocht was het dan weer TOEVALLIG dat net met mijn model de meeste leverproblemen waren....PFFFFF!
Wie zegt dat als je 5de in rij bent voor een witte dat je die sneller hebt dan de zwarte waar je 26ste in rij bent? Het lijkt me logisch dat Apple meer zwarte toestellen fabriceert omdat daar eenmaal meer vraag naar is. Daarnaast zullen er meer zwarte toestellen bij de Mobistar centres toekomen dan witte.

Het slaat nergens op om te denken dat je met een witte en hoger op de ranglijst je sneller een iPhone hebt.

Wat wel raar is dat veel van mijn Nederlandse collega's gewoon naar een telefoonwinkel in NL gaan en daar met een iPhone (en abbo) buiten komen. Sterker nog iemand heeft er die dag 3 gekocht (1 prive, 2 voor het bedrijf).

Waarom hebben die winkels een grotere voorraad dan wij?

Ondertussen vertik ik het om te betalen bij reservatie en dat is me nu toch al bij verschillende lokaties in België (Mobistar) gelukt Ik zal ze overigens allemaal afbellen als een van deze mijn iPhone beschikbaar heeft.
  #97  
Oud 21-07-09, 20:46
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miata Bekijk bericht
sorry maar dit was een toestel die niet werd afgehaald misschien van iemand die zig op 10 lijsten had ingeschreven
ps bel eens net voor openen of net voor sluiten dat werkt wel eens
wel,dan had die iphone nog steeds naar de volgende in rij moeten gaan,niet naar iemand die zomaar even belt of langskomt op het "goeie" moment.
  #98  
Oud 21-07-09, 20:50
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wernerdebijl Bekijk bericht
Wie zegt dat als je 5de in rij bent voor een witte dat je die sneller hebt dan de zwarte waar je 26ste in rij bent? Het lijkt me logisch dat Apple meer zwarte toestellen fabriceert omdat daar eenmaal meer vraag naar is. Daarnaast zullen er meer zwarte toestellen bij de Mobistar centres toekomen dan witte.

Het slaat nergens op om te denken dat je met een witte en hoger op de ranglijst je sneller een iPhone hebt.

Wat wel raar is dat veel van mijn Nederlandse collega's gewoon naar een telefoonwinkel in NL gaan en daar met een iPhone (en abbo) buiten komen. Sterker nog iemand heeft er die dag 3 gekocht (1 prive, 2 voor het bedrijf).

Waarom hebben die winkels een grotere voorraad dan wij?

Ondertussen vertik ik het om te betalen bij reservatie en dat is me nu toch al bij verschillende lokaties in België (Mobistar) gelukt Ik zal ze overigens allemaal afbellen als een van deze mijn iPhone beschikbaar heeft.
Omdat die verkoper mij dat gezegd had.
En ik was niet op de hoogte van het feit dat die 32Gb white niet zo in de smaak valt maar wij belgen zijn niet van nature helderziend zoals jij...
En met jouw 'slimme' repliek koop ik niks,jongen.
  #99  
Oud 21-07-09, 20:54
wernerdebijl wernerdebijl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodada Bekijk bericht
Omdat die verkoper mij dat gezegd had.
En ik was niet op de hoogte van het feit dat die 32Gb white niet zo in de smaak valt maar wij belgen zijn niet van nature helderziend zoals jij...
En met jouw 'slimme' repliek koop ik niks,jongen.
Als je een beetje rondneust op het net zie je vanzelf dat de meeste klachten zich voordoen op de witte iPhones. Die hebben nl last van mogelijk kleine haarscheurtjes. Deze scheurtjes vullen zich met vuil en worden gelig rond die scheurtjes. Vermoedelijk is dat een van de redenen dat ze minder populair is.
Overigens vind ik zo'n witte wel mooi.

In een hoesje steken is dus de boodschap.
  #100  
Oud 21-07-09, 21:00
rodada rodada is offline
• iOS 11.0
• 8.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Wommelgem,antwerpen
Berichten: 64
Standaard

@wernerdebijl

Ik had bij de 3G wel zoiets gelezen maar ging er wel van uit dat Apple dit al had verholpen.
Ik snap trouwens niet hoe die scheurtjes dan enkel bij de witte voorkomen mits ze beiden uit hetzelfde materiaal vervaardigd zijn.
Maar laat ons geen ander topic beginnen.

Alles wat ik wil weten is waar m'n iphone blijft
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 19:40
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.