Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik op 7 juli bestelling morgen dus 3 weken En nog niets gehoord...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik op 7 juli bestelling morgen dus 3 weken
En nog niets gehoord Laatst gewijzigd door den_ivan; 27-07-09 om 21:25. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wou ook eens weten op welke plaats ik stond
Beste, Graag wil ik laten weten dat zodra wij uw bestelling ontvangen, wij u dit zeker laten weten. Door administratieve redenen is het voor ons echter te omslachtig om telkens te gaan tellen hoeveelst u op de lijst staat. Dank voor uw begrip. heb maar direct een mail teruggestuurd dat dit toch niet de mannier is om klanten tevreden te houden.Ondertussen ben ik ook al van provider veranderd. |
|
|||
|
|||
Zou maar erg zijn als er niets kwam héhé
Hoelang denken jullie nog? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben afgelopen zaterdag 6 winkels afgeweest in Verviers, Fleron, 3 in Luik en 1 in Spa.
0,0 niks, noppes, oh ja toch wel, in Spa hadden ze nog een oude 3G. Spaar voorlopig je brandstof! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wacht al sinds 26 juni
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn zwarte iPhone 3GS 32GB opgehaald bij Mobistar in Aarschot. Gereserveerd met aanbetaling van 100 euro op vrijdag 10 juli. Stond op nr 18 op de lijst voor 32GB zwart, op nr 2 voor de witte (deze wordt bijna niet geleverd blijkt).
Zaterdag 25 juli gebeld en ze stonden op het punt om me te bellen. De iPhone is binnen. Dus ongeveer 2 weken moeten wachten. Reserveringen op basis van voorschot, telefonisch doen ze niet aan, probeer dat dan ook niet anders krijg je het geval van telefoon niet meer opnemen.... Erg vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Tip: plan een dagje, kijk waar je kunt reserveren op basis van voorschot en doe dat dan. Regelmatig bellen hoe het ermee staat is het advies. Wat ik heb begrpepen komen de leveringen op dinsdag en vrijdag. Dus woensdag en zaterdagochtend even bellen heeft het meeste zin. Succes allen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Rodada, we weten dat je geïrriteerd loopt door de toestanden (wie niet?), maar je kan je wel iets minder agressief tegenover anderen gedragen. Ik zie je zo goed als in elke post reageren op iemand met "JIJ hebt mijn iPhone afgepakt!" en "Flauwe reactie!" en "als je niets goeds kan zeggen, zwijg dan!", ... Ik ben geen moderator, maar wees iets minder defensief of zo. Wat werner zij is WEL interessant voor velen. Probeer je reacties misschien iets constructiever te houden... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Flump, over welke mobi winkel heb je het?
|
|
||||
|
||||
Centers in Zuid West-Vlaanderen
|
|
|||
|
|||
Ik wacht op een zwarte 32 gb
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar heb ook het gevoel dat er een paar mensen op dit forum zitten,'net' om de mensen op te naaien al ben ik dan de enige die erin trapt Zal in ieder geval een beetje meer tot 10 tellen vooralleer m'n toetsen door m'n macbook te rammen |
|
|||
|
|||
Vandaag voor maat naar hasselt gereden, daar hadden ze er geen.
toen keek hij in de computer en in sint truiden hadden ze er liggen. Zwart 16gb 3gs en toevallig stond de deur van het hok achter open, en zag ik dat er op een plank nog zeker 2-3 zwarte stonden, met welk geheugen weet ik niet. dus Belcompany in sint truiden heeft sowieso nog 2 zwarte staan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had er al 1, maar maat van mij heeft hem gekocht, en het is 100% een 3gs!
Dus mocht je er nog 1 zoeken, bel belcompany in sint truiden en ze leggen hem wel voor je aan de kant, deden ze bij ons wel teminste, toen ze van hasselt belcompany naar sint truiden belde |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|