Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) heh bah, ik wou net komende dinsdag even naar lanaken......ik denk dat ik maar gewoon een maandje moet wachten......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heh bah, ik wou net komende dinsdag even naar lanaken......ik denk dat ik maar gewoon een maandje moet wachten...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die Mobistar Centers willen gewoon zoveel mogelijk Iphones verkopen aan hun eigen abonnees en daarbij dan 1 van hun abonnementen aansmeren. Waar ik ging, zeiden ze dat enkel Mobistar klanten op de wachtlijst kunnen staan. Vandaag in Mobistar Center in Anderlecht (Westland Shopping Center) geweest: geen Iphones. In diezelfde shopping bij een Apple verdeler geweest.... wel Iphones, maar allemaal gereserveerd. Dan bij Krefel Anderlecht Megastore (bij de Ikea) ook geen Iphones. Daar hebben wel al 10 mensen een Iphone gereserveerd (met voorschot). |
|
||||
|
||||
Ik heb zowat 10 Mobistar winkels in mijn buurt afgebeld om te weten of ze nog iPhones verkopen of op stock hebben, maar helaas zijn ze allemaal uitverkocht (en moeten ze natuurlijk nog opnieuw binnenkomen) of zijn er lange wachtlijsten. Vervelend, mijn 3GS zal voor in september zijn dan.
Moet hem overigens bij Mobistar kopen, gezien Switch hestopt is met de verkoop.
|
|||
|
|||
Er zijn ook alternatieven voor Mobistar Shops he... Mediamarkt, fnac, belcompany enzo....
|
|
||||
|
||||
Ja, maar ik wil de iPhone bij de officiele verdeler kopen, zodat ik er overal gemakkelijk heen kan bij problemen, ... De 3G kwam bij mij van bij Fnac, wat een slechte service man... Neen, voor mij Mobistar.
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat dit het topic voor de Belgische iPhones is, maar ik ben van plan om een iPhone 3GS (Italië) van iemand over te kopen (zonder bon). Is er op de één of andere manier aan de doos te zien of deze daadwerkelijk uit Italië komt?
|
|
|||
|
|||
Zou toch maar even een eigen draadje starten onder iPhone koopadvies
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kans is groot dat het bij 3GS net zo is Ik heb mn 3GS binnenkort binnen, kan iemand met een Belgische 3GS misschien bevestiging dat het inderdaad in het Vlaams (Nederlands) geschreven is onder de doos... |
|
|||
|
|||
Het staat inderdaad in het Nederlands onderaan de doos. En ook in het Frans natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bovendien is het de eerste jaar garantie van Apple.... 2de jaar van Mobistar (via de winkel). |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar switch is nog altijd een probleem?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
krefel
ik heb de iphone 3gs, black, 16gb binnen! besteld vanuit NL via webshop krefel (duurt vier dagen). helaas is de iphone uit het assortiment gehaald zag ik, maar als deze weer beschikbaar komt: aanrader! scheelt weer (tevergeefse) ritjes naar belgie.
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik deze week gebeld ga worden door Switch. Ik heb een beetje goede hoop gezien mensen die na mij besteld hebben al rond de top 10 staan op de wachtlijst. Dat maak ik op uit het forum. Ben benieuwd. Kan in ieder geval niet meer wachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer heb je besteld? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijne besteld by Mobistar Wijnegem de 11 july. Ik wou hem al bestellen
op 26 juni, maar Mobistar kon en wou geen preorders aannemen. Vandaag sta ik 17de op de lijst voor de zwarte 16GB. (apparte wachtlijst voor witte 32GB en zwarte 32GB) Er komen er maar 2 binnen per week. Ik heb het gevoel dat dit minstens tot einde september zal duren voor die binnen is. Waarschijnlijk krijgt Mobistar Wijnegem center even veel iphones binnen als een klein winkeltje ergens in het achterste knoopgat van Belgie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hopelijk is de voorraad begin september wel op orde, dan ga ik namelijk naar Brussel (1 dag) maar hoe reserveer je er een via mobistar???
Of via welke winkel dan ook kan niks hierover vinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|