Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmmm bericht gehad. Maar sta kennelijk iets hoger op de lijst dan 6/7. :-( Gaat voor mij dus nog wel even duren voor hij er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hmmm bericht gehad. Maar sta kennelijk iets hoger op de lijst dan 6/7. :-( Gaat voor mij dus nog wel even duren voor hij er is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoe het zit met leveringen bij Mobistar in Wijnegem?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stel me inmiddels nergens meer op in, kan het alleen maar meevallen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb alleen niets gehoord over of er nog een lading binnen komt deze week of niet. Dat is wel jammer. Zullen nog even geduld moeten hebben. :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net nog eens gebeld naar de Mobistar winkel hier in de buurt, maar zij verteld dat er daar nog altijd geen leveringen geweest zijn (buiten de eerste van 26 juni)
Ik begin het toch stilaan beu te worden ze, hopelijk wordt het snel beter, maar het ziet er nog niet direct zo uit zkr ... zucht |
|
||||
|
||||
Hier ook nog niks
Bij het nieuwe model volgende jaar bestel ik er meteen 3 in verschillende winkels de dag nadat ze zijn aangekondigd, zo zal ik er wel eentje hebben.
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld naar Switchshop Antwerpen Theater, daar melde de verkoper mij het volgende:
- Mobistar levert extreem onregelmatig ( niks nieuws dus ) - Ze werken niet met een officiële wachtlijst, maar dat wordt allemaal digitaal verschaft - Gister hebben ze een levering binnen gekregen en die zijn verkocht aan klanten die besteld hebben op 30-06-2009 Geeft dus enigszins een indicatie, maar niet echt heel duidelijk.. |
|
|||
|
|||
op 30 juni, zijn de mensen die vlak na de launch besteld hebben, de allereersten
ziet er niet goed uit voor de mensen die bij Switch besteld hebben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Diene gaat nog vele hoger gaan zulle Veyron
|
|
|||
|
|||
Je kan altijd proberen he
|
|
|||
|
|||
Indeed ja, als je er echt eentje snel wilt zal je het alternatieve circuit moeten gaan opzoeken. Ebay of hier op het forum bijvoorbeeld
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ééntje gekocht op Ebay, wel €105 duurder maar dan heb je tenminste zekerheid. En ik betaal nog altijd mijn mobiel internet hé, op de Nokia 3310 werkte dat niet echt
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|