Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk dat het Apple zijn reet zal roesten, daarin tegne is dit voor Mobistar gewoon ***. Heel Europa is onder bevoorraad...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Denk dat het Apple zijn reet zal roesten, daarin tegne is dit voor Mobistar gewoon ***.
Heel Europa is onder bevoorraad |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben mijn iPhone net gaan halen bij Mobistar Wijnegem (besteld op 3 juli).
Ik ben daarna nog even langs Switch in Wijnegem geweest om case te gaan kopen en de verkoper wist mij daar te vertellen dat ze nog geen enkele levering van iPhones hadden binnengekregen... Wel spijtig voor diegenen die hem daar besteld hebben ipv bij mobistar! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben blij dat ik maar 10 dagen heb moeten wachten
|
|||
|
|||
MIjn zwarte 32GB 3GS is eindelijk binnen!
Bij Mobistar Center Langemunt Gent - besteld op 8 juli, met voorschot. Stond toen 4e op de lijst voor dat model. Er leken veel mensen in de winkel om hun iPhone af te halen, dus ik vermoed dat ze net een vrij grote levering hadden gehad. Een tip: als het kleur je niet uitmaakt, neem wit en je zal een pak sneller je iPhone hebben ;-) Ikzelf vind het kleur wél belangrijk, en ik vind zwart een pak mooier EN de haarscheurtjes zijn er minder/niet opvallend op (als je er last van hebt). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarbij heb ik vorige week een aantal mobistar- en belcompany winkels gebeld in Brussel en Antwerpen en die hadden over een levering eind augustus. Wat ik daarvan moet geloven zie ik begin september wel, ga er vanuit dat er niks geleverd wordt.
|
|||
|
|||
Citaat:
In zn algemeenheid begrijp ik niet dat leveranciers zoals Mobistar, BelCompany, Apple in deze tijd van track and trace, moderne productie en voorraad systemen niet met enige zekerheid kunnen zeggen wanneer een bepaald product geleverd gaat worden (wellicht met een marge van even). Het in elkaar zetten en afleveren van een auto gaat bijna nog sneller, dan een iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag eens langs Easy-M in Leuven gereden. Daar zeiden ze mij dat ze de volgende levering pas in September verwachten, en dat het zelfs dan nog maar kleine hoeveelheden gingen zijn.
|
|
|||
|
|||
Damn, wacht zelf bij Easy-M Turnhout. Mss toch maar beter naar mobistar gaan dan. Ga straks maar eens even door de mobistar-map gaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kunnen we apple niet even massaal gaan stalken met de vraag waar onze iPhones blijven?
|
|
||||
|
||||
goed plan! i'm in.
Stellen we een mail op en dan allemaal via de site naar de klantenservice sturen wahaha. |
|
|||
|
|||
@ Mazereeuw, je kan het altijd proberen maar denk niet dat het veel uit zal maken. Als ik zie hoeveel iPhone 3GS-en liggen bij de Saturn in Groningen en hoeveel schaarse er is in België verdenk ik Mobistar er van de schaarse te creëeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals gezegd: de verkoper zei tegen mij vanmiddag: van de zwarte 32 GB's komen we er nog altijd te kort, van de witte hebben we er nu plots te veel over. Het is krankzinnig. |
|
||||
|
||||
Probleem ligt bij Apple geloof ik.
Op een of andere manier zit er iets niet juist. Misschien is de formule simlockvrij zoals bij Mobistar iets te populair. Waarom komen jullie noorderburen anders hier alle iphones opkopen? Er moet iets zijn en volgens mij zijn de contracten die met tmobile zijn afgesproken veel gunstiger voor Apple dan bij Mobistar. Enfin het wordt tijd dat iemand van Mobistar of Apple de boel eens komt uitleggen, dan is al deze zever en speculatie afgelopen. |
|
|||
|
|||
@ Sidderke, de witte 32 g iPhone moet wel voorradig zijn, wordt dus even door sparen.
@ Denrdirk, het kan dat Apple de simlockvrije formule te populair is, mar dat had Apple natuurlijk kunnen weten van de release van de 3G. |
|
|||
|
|||
in Maleisië heeft de apple vertegenwoordiger het volgende verteld “The response to the iPhone 3GS has been overwhelming and the model’s popularity is a worldwide phenomenon. This has resulted in demand exceeding supply.
Daar wordt de zwarte 3GS pas weer op 18 aug geleverd. Er is dus echt een schaarste en je moet echt geluk hebben als je er 1 te pakken krijgt. In Canada zit Rogers als provider, maar die geeft nu ook aan dat men geen enkele iphone 3GS meer heeft en bij Rogers kon je tot nu toe er altijd nog wel enkele bestellen. Het lijkt erop dat het nu echt op is |
|
|||
|
|||
Op 22 juli een bestelling met 150€ voorschot geplaatst bij Mobistar Waasland shopping center voor een 16gb zwart ! Gisteren een bericht gekregen dat hij er was .ik denk dat er een 50 tal binnengekomen waren!
Blijkbaar allemaal bestellingen want alle doosjes waren voorzien van een bestelbon kopie ! 3 weken ! Ik mag niet klagen ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|