Retina Retro Mobistar Carrier Logo for iOS 4 how-to discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Meerdere maar ik ben afhankelijk van de input van de users van de verschillende providers. Ik ga straks weer eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klinkt veelbelovend! Veel MV gebruikers, zoals ik zijn naarstig op zoek kon ik afleiden op de site naar een .IPCC file.. Mocht ik je met iets dan ook kunnen helpen, graag!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Liefst zou ik een reeds ingevulde carrier.plist hebben maar de settings voor mms, ed. Kunnen eventueel ook los gegeven worden (in dat topic aub.) dan verwerk ik die in de file.
|
|
|||
|
|||
Ik zal de settings alvast posten in het Mobile Vikings topic!
|
|
||||
|
||||
Doe maar in het IPCC topic
Edit: ik ga pas rond 20:30 ermee aan de slag, ben nu ff weg. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de instellingen in het .ipcc topic gepost en er nog een oude .ipcc file van MV bijgezet zodat je hopelijk minder werk hebt!
|
|
||||
|
||||
Het is me gelukt om het Mobistar logo erin te krijgen.
Nu vraag ik me af, Bomans heeft in zijn statusbar ook nog zo'n appeltje, het teken van Apple dus, staan. Waar vind ik dat logootje ergens?
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer eens 'Koppeling opslaan als' en dan naam wat bewerken en in juiste map plaatsen (als je me niet begrijpt zeg het dan ) En hier vind je dan nog eens het logo, uit een post van Bomans. Laatst gewijzigd door Bordyl; 23-08-10 om 22:19. |
|
||||
|
||||
Ik heb die daar gewoon bij geplaatst en na respring waren ze al zichtbaar...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat appletje (en andere tekens) kan je dan gewoon in je de app plakken samen met een andere tekst. Je kan deze ook aan je mapnamen in iOS4 toevoegen. Die tekens kan je zo toevoegen door met je iPhone te surfen naar http://mrgan.com/gb/ en de stappen te volgen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor jullie Proximus logo's, ik zag een aantal mensen die er naar op zoek zijn.
Hierbij |
|
||||
|
||||
Die methode werkt enkel via MakeItMine (cydia). Via makeitmine kan je zelf je providernaam intypen.
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat ik zaag , maar hoe krijg ik een anderlechtlogootje én tegelijkertijd mijn nieuwe Mobistar carrier logo in de statusbar, liefst zonder MakeItMine?
|
|
||||
|
||||
Je wil 2 providerlogo's? Die zal je zelf moeten maken. Maar 2 logo's samen zal niet lukken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er gemaakt voor proximus. Geen idee of de filename juist is, maar daar zal ik zo meteen wel achter komen..
Je mag ze aan de startpost toevoegen indien gewenst. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooie het is me ook gelukt thanks aan de makers
|
||||
|
||||
Werkt dus ook op 4.1 voor Mobistar (jb dmv Limera1n)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Retina Carrier Logo's voor 4.3.3 (4.2.1+) [Updated] | bn326160 | Jailbreak | 4 | 12-11-11 00:08 |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
|
|