Retina Retro Mobistar Carrier Logo for iOS 4 how-to discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Astro Werkt dus ook op 4.1 voor Mobistar (jb dmv Limera1n) Inderdaad hier werkt het ook terug...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb er gemaakt voor Base
|
|
|||
|
|||
Zonet m'n iPhone4 geupdate naar 4.1 en met de originele howto van op weyland.be werkt het gewoon zonder problemen... Ik snap niet dat anderen er problemen mee hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze gedownload en geprobeerd om te kopiëren met iPhone Explorer.
Het kopiëren op zich lukt, maar er blijft gewoon de tekst "BASE" staan (ook na reboot). Zie bijlage voor printscreen van iPhone Explorer nadat ik de bestanden gekopiëerd heb. De file "FSO_CARRIER_BASE@2x.png" is ook nergens te zien... Wat doe ik fout? info: JB via Limera1n, acf2add geïnstalleerd via Cydia |
|
|||
|
|||
Moet ik dat .rar bestand hier uitpakken? Want vind de map "Carrier Bundle.bundle" niet :s
|
|
|||
|
|||
Iemand
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hoe krijg ik dit werkende onder de laatste firmware versie?
|
|
|||
|
|||
Heb nu net terug een Jailbreak op m'n iPhone4S met 5.0.1, en ben nu aan het zoeken hoe dat je het carrier logo verandert. Blijkbaar is het weeral veranderd met de "_1only" PNG bestanden enzovoorts.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Retina Carrier Logo's voor 4.3.3 (4.2.1+) [Updated] | bn326160 | Jailbreak | 4 | 12-11-11 00:08 |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
|
|