wifi probleem en geen bluetooth 3GS discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Na wat problemen die in een ander topic zijn besproken zit ik met het volgende Er staat nu iOS 5 op mijn 3GS bleutooth blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem en geen bluetooth 3GS
Na wat problemen die in een ander topic zijn besproken
zit ik met het volgende Er staat nu iOS 5 op mijn 3GS bleutooth blijft zoeken om in te schakelen en Wi-Fi staat in lichtgrijs in het menu dus kan niet aan geklikt worden. Al meerdere malen op herstellen gedrukt, schone installatie van iOS 5 ook meerdere malen gedaan ipad baseband bij info staat achter Wi-Fi N/A Ik snap er niks van en kan ook geen topic vinden met het zelfde probleem wel met de problemen afzonderlijk maar niet tegelijk op iOS 5 GPS werkt ook niet hij draait op ipad BB niemand een oplossing? Laatst gewijzigd door NicolaasR; 05-11-11 om 15:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g geen Wi-Fi wel bluetooth | PieterMo | Wi-Fi | 6 | 26-04-12 21:58 |
iPhone 3gs Wi-Fi en bluetooth grijs, valt telkens uit | thijmenmortier | Wi-Fi | 2 | 24-08-11 14:55 |
Wi-Fi / Bluetooth probleem/vragen | johnnybt | Wi-Fi | 3 | 05-07-11 20:20 |
Na update 3.0 geen Wi-Fi en geen bluetooth | Xaviour | Wi-Fi | 2 | 29-06-09 16:10 |
Geen Wi-Fi / Bluetooth 1.1.4 | Jelke | Unlock [archief] | 43 | 01-04-08 20:15 |
|
|