//

Wi-Fi / Internet Aansluiten

Wi-Fi / Internet Aansluiten discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen. Ik heb een probleem. Zover ik weet heb ik echt alles al geprobeerd, maar mijn internet / e-mail wilt maar niet werken. Dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-08, 17:58
wiloconyx wiloconyx is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 4
Unhappy Wi-Fi / Internet Aansluiten

Hey mensen.

Ik heb een probleem.
Zover ik weet heb ik echt alles al geprobeerd, maar mijn internet / e-mail wilt maar niet werken. Dat komt volgens mij omdat ik geen verbinding heb met Wi-Fi. En dat is dus ook een probleem want ik krijg er maar geen verbinding mee. Ik heb al wat dingen gelezen over een router ofzo, maar ik woon in een speciale studentenflat en dat internet gaat hier allemaal samen. Weet niet precies hoe ik het het beste moet uitleggen want heb d'r zelf ook niet gigantisch veel verstand van. Maar ik heb iniedergeval geen router. Mijn Wi-Fi vind ook alleen het netwerk van mijn buurman, maar die is natuurlijk beveiligd dus daar kan ik niet op. Heeel af en toe kan ik op internet, maar na 10 minuten valt hij weer weg. E-Mail krijg ik al helemaal niet voor elkaar.
Zou iemand mij aub stap voor stap kunnen uitleggen wat ik moet doen. Want het internet was een van de grootste redenen dat ik hem gekocht heb. Dus ik zou het jammer vinden als ik hem weer moest verkopen want dat ben ik dus wel van plan als m'n internet niet gaat werken .

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-08, 20:22
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiloconyx Bekijk bericht
Zou iemand mij aub stap voor stap kunnen uitleggen wat ik moet doen. Want het internet was een van de grootste redenen dat ik hem gekocht heb. Dus ik zou het jammer vinden als ik hem weer moest verkopen want dat ben ik dus wel van plan als m'n internet niet gaat werken .

Alvast Bedankt
je hebt neem ik aan gewoon een t-mobile abbo? dan kan je toch internetten met je databundel??

en hoe je Wi-Fi en mail in moet stellen is heel makkelijk te zoeken met de zoekfunctie
  #3  
Oud 04-08-08, 20:24
wiloconyx wiloconyx is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
je hebt neem ik aan gewoon een t-mobile abbo? dan kan je toch internetten met je databundel??

en hoe je Wi-Fi en mail in moet stellen is heel makkelijk te zoeken met de zoekfunctie

Ik heb gewoon een t-mobile abbo inderdaad .
Maar het internetten lukt gewoon niet. Soms werkt die even 10 minuten en daarna valt die weer weg. Mailen lukt me nooit.
  #4  
Oud 04-08-08, 20:30
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

maar zet je 3g wel aan op je iphone? ( het schuifje op blauw zetten) en ook al zou je 3g niet aanhebben, dan moet ie nog op gprs springen, dus je zou sowieso internet moeten hebben,
want je hebt geen Wi-Fi nodig om te kunnen internetten met je iphone, vandaar de databundel.. anders lijkt je iphone op een touch als je alleen maar zou kunnen internetten met Wi-Fi :s

maar kijk eens even bij de zoekfunctie hier en anders ff 0800-7111 bellen
maar stel je hebt je 3g wel aanstaan maar hij doet het niet, werd dit door t-mobile aan mij uitgelegd;

ga naar instellingen
schakel 3g in
zet Wi-Fi uit
schakel de vliegtuigmodus in
schakel de vliegtuigmodus uit
ga naar instellingen en klik op; netwerkinstellingen herstellen

dan start de iphone zich opnieuw op, en zou je verbinding moeten hebben
  #5  
Oud 04-08-08, 20:35
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ik heb ook soms geen internet. wat ik dan doe is naar instellingen gaan en dan naar Wi-Fi en daar druk je naast, je Wi-Fi verbinding, op het blauwe pijltje en daar druk je dan op vernieuw lease. of zoals hier boven gezegd word, ga je naar instellingen-algemeen-stel op nieuw in-herstel netwerk instellingen
succes
  #6  
Oud 04-08-08, 20:37
wiloconyx wiloconyx is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 4
Standaard

Ik heb gedaan wat hier boven vermeld staat
en nou staat er : Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet

  #7  
Oud 04-08-08, 20:54
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

bel gewoon ff naar 0800-7111 gratis nr
dan kijkt t-mobile samen met je waar het aan kan liggen. en wordt het opgelost heb ik vanmiddag ook gedaan..
  #8  
Oud 04-08-08, 20:57
wiloconyx wiloconyx is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
bel gewoon ff naar 0800-7111 gratis nr
dan kijkt t-mobile samen met je waar het aan kan liggen. en wordt het opgelost heb ik vanmiddag ook gedaan..

Nou het internet werkt nu ineens wel.
Ik ben benieuwd voor hoelang nou,
Als het weer mix gaat dat bel ik gewoon even.
Iniedergeval hardstikke bedankt
  #9  
Oud 08-08-08, 00:20
leeskreng leeskreng is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Dankje voor jullie uitleg, ik had er ook wat aan alleen die van mijn vrouw heefd geen internet verbinding die gaat pas per september in , ken ze nu wel gebruik maken van google maps ?? oftewel navigatie met groetjes gerard
  #10  
Oud 08-08-08, 01:33
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

volgens mij hoort GPS bij de databundel van t-mobile, dus denk dat je vrouw er nog geen gebruik van kan maken.. alleen Wi-Fi
  #11  
Oud 08-08-08, 22:08
mausie mausie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: hoogeveen
Berichten: 31
Standaard

ik heb dit probleem ook, dat ik af en toe er af gegooid word en dan vervolgens neit meer op kan komen, soms kan ik er weer opkomen als ik me wachtwoord ip dns e.d weer invoer maar ook niet altijd meestal zegt hij dan kan niet verbinden met 'familie blokzijl' zo heet onze Wi-Fi.
iemand?
heb zo als hier boven staat ook al geprobeerd, werkt ookniet
terwijl hij soms ook 2 weken zonder probleem werkt.
  #12  
Oud 26-10-11, 20:58
hurm hurm is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi op ipad

Als het maar niet lukt te mailen: ik had tijdje geleden ook veel problemen en uiteindelijk bleek mijn modem na 6 jaar toch wel erg verouderd. Tele2 stuurde een nieuw en sindsdien nooit meer problemen gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aansluiten iPad op internet Rapp iPad algemeen 8 26-09-10 21:48
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 12:12
Aansluiten via USB deimos iPhone accessoires en onderdelen 10 15-10-09 14:08
Iphone aansluiten pc tieske123 iPhone algemeen 1 31-07-08 10:52
iPhone aansluiten op USB 1.1 ?? Sjaak68 iPhone algemeen 2 20-05-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.