Wifi zoeker discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is een goede wifi zoeker? En dan bedoel ik dat ie in een bepaalde radius wifi vind En dus niet van die bestaande spots ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi zoeker
Wat is een goede Wi-Fi zoeker?
En dan bedoel ik dat ie in een bepaalde radius Wi-Fi vind En dus niet van die bestaande spots Ik had eWi-Fi van e fusion maar die doet het niet meer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat soort tools mag niet meer van Apple.
Je zult dus moeten wachten op de 5.0.1 jailbreak.
|
|||
|
|||
Dus daarom doet ie het niet
Maar doet de algemene Wi-Fi zoeker hetzelfde? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De standaard Wi-Fi zoeker van apple geeft pas vanaf een bepaalde signaalsterkte een Wi-Fi apparaat weer... Deze tweak laat je alle spots zien...voor zover deze bespeurbaar zijn uiteraard... |
|
|||
|
|||
Vroeger had ik Wi-Fitrak maar apple doet daar kinderachtig over en het mag niet meer maar weet je wat je doet, zet dat op je iPhone na je altijd Wi-Fi netwerken moet ontvangen die in u omgeving zijn en wat ik af en toe doe is zelf naar de Wi-Fi gaan, dan zie je ook in de omtrek alle of bijna alle Wi-Fi netwerken , tis in feite allemaal simpel te omzeilen, je hebt nie eens een app voor nodig maar ik weet een app nog dat tikketlje eenvoudiger was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
xGPS: gps zoeker iphone 4 | pikkesteinnl | iPhone Navigatie | 6 | 21-06-11 22:31 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
zendmast zoeker | hapemo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-11-10 18:01 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
|
|