iPhone 3G en Sitecom willen niet verbinden discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met het volgende probleem; Ik heb een Sitecom 300n X2 draadloze router die keurig werkt op mij iPhone 4s, mijn laptop en mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G en Sitecom willen niet verbinden
Ik zit met het volgende probleem; Ik heb een Sitecom 300n X2 draadloze router die keurig werkt op mij iPhone 4s, mijn laptop en mijn draadloze printer, maar de iPhone 3G van mij vriendin wil geen verbinding maken. De iPhone is gloed nieuw en werkt wel op andere netwerken. Hetzelfde probleem heb ik met een iPod Touch.
Ik zie het netwerk maar na het invoeren van de netwerkcode (die echt klopt!) zegt hij dat verbinding niet mogelijk is. Ik heb al van alles geprobeerd; resetten van router, router terug naar fabrieksinstellingen, verschillende beveiligingen geprobeerd (WEP en WPA2), zelf van 40mhz naar 20 mhz gezet. Niets lijkt te werken. Iemand een idee? Ik lees op veel fora dat er problemen zijn maar iedereen gebruikt andere oplossingen die ik allemaal al tig keer heb gebruikt maar niet werken. Mijn hoop ligt bij jullie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Heb ik al gedaan, router aan en uit gezet....
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een nieuwe 4S, die wel het netwerk zag, maar ondanks het invoeren van het wachtwoord geen verbinding wilde maken. Het is mij uiteindelijk gelukt en wel als volgt:
Ga naar Wi-Fi in je instellingen, dan "anders" kiezen, dan moet je je netwerknaam opgeven, het type beveiliging (bij mij was dat WPA2) en vervolgens vraagt hij om het wachtwoord. Hier moet je NIET het wachtwoord van je netwerk invoeren maar de WPA-2-code die achter op de router staat. Bij maakte hij toen direct verbinding en zag ik daarna ook het Macadres van 4S in de router staan. Hoop dat het je lukt! |
|
|||
|
|||
Helaas Makau, ook dat werkt niet, helaas. Maar bedankt voor de tip!
|
Labels |
iphone 3g, sitecom, verbinding, wi-fi, wi-fi + 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router | jada5 | iPad algemeen | 6 | 10-05-11 10:20 |
Foto's willen niet op iPhone? | Delvenaartje | Muziek, foto & video | 0 | 13-10-10 17:08 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
apps op pc en iphone willen niet synchroniseren | arno100 | iPhone Apps | 4 | 22-01-10 16:21 |
Video: video's willen niet op iPhone | Dilum2444 | Muziek, foto & video | 3 | 20-05-08 23:17 |
|
|