//

Geen of weinig Wi-Fi signaal op iPhone 4

Geen of weinig Wi-Fi signaal op iPhone 4 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4 een keer laten reparen omdat de aan/uit knop het niet meer deed, nadat deze gemaakt was kwam ik erachter dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-12, 14:48
Kevoee Kevoee is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard Geen of weinig Wi-Fi signaal op iPhone 4

Ik heb mijn iphone 4 een keer laten reparen omdat de aan/uit knop het niet meer deed, nadat deze gemaakt was kwam ik erachter dat mijn luidspreker het niet meer deed (ik denk dat het de fout was van de reperateur was) vervolgens krijg ik me telefoon terug en is het beeldscherm kapot, het beeld was heel licht van kleur en er zaten allemaal strepen doorheen.

Na een kleine ruzie zijn de reperateur en ik er uit gekomen dat ze mij een nieuw beeldscherm zouden geven. Ik was hier totaal niet blij mee want ik wil gewoon mijn originele beeldscherm maar goed dit was de enige oplossing.

Nu kom ik dus bij het probleem dat ik nu heb, nadat vervangen beeldscherm heb ik dus last van een slecht Wi-Fi ontvangst wat voorheen altijd top was..

Mijn iphone pakt soms een Wi-Fi signaal maar dan niet helemaal vol, als ik me iphone dichtbij mijn router hou dan is het signaal wel helemaal vol maar dan moet ik er echt 10cm vanaf zitten, dit is niet alleen thuis maar ook bij andere routers waarvan ik de Wi-Fi code heb

Hebben jullie enig idee wat het kan zijn en wat ik hieraan kan doen?

Groet Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-12, 14:56
Kevoee Kevoee is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard

mensen??????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs 5.01 geen signaal DeNijt Jailbreak 3 05-01-12 00:26
Geen gprs signaal iphone 3gs,geen ronde cirkeltje of 3g logotje boven ebu38 KPN 0 05-06-11 23:34
Geen signaal iphone? angelus88 iPhone algemeen 0 08-07-10 15:48
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal dettie iPhone Navigatie 8 04-09-09 22:34
Weinig 3G signaal neoflux Archief 3 10-09-08 11:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.