Linksys - WiFi - zeer raar probleem. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Veranderen van het Wireless MAC Filter heeft bij mij geholpen om met WiFi verbinding te krijgen. Edit MAC Filter List leeggemaakt, daarna de button Prevent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Linksys, iPhone 4 en Wi-Fi
Veranderen van het Wireless MAC Filter heeft bij mij geholpen om met Wi-Fi verbinding te krijgen. Edit MAC Filter List leeggemaakt, daarna de button Prevent aangeklikt. Het werkte!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De Wi-Fi op m'n iPhone4 viel meerdere keren per dag uit. Kon de verbinding router alleen herstellen door een reset van de Linksys router, of door softwarematig de WPA uit en weer aan te zetten. Heel irritant.
Nu ben ik er eindelijk achtergekomen dat mijn -oude- router nog in de mixed-mode stond (B en G). Door 'm op G-only te zetten was het probleem over en heb ik weer een prima ononderbroken Wi-Fi-verbinding. Steeds overheen gekeken. |
|
|||
|
|||
Te vroeg gejuicht
Dacht ik dat mijn Wi-Fi-problemen met de iPhone4 waren opgelost door een instelling in mijn Linksys-router te wijzigen...nee hoor. De Wi-Fi-verbinding is opnieuw verbroken. Nu weet ik het echt niet meer...
|
|
|||
|
|||
[IMG]file:///C:/Users/Thomas/Desktop/phone.gif[/IMG]
heeft iedereen dit probleem??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al moet ik zeggen ik ook wel zo m'n probleempjes mee gehad heb .Tis idd een echte soep soms . Maar je zegt de Wi-Fi verbinding word verbroken, hoe bedoel je dan? Blijft de Wi-Fi dan verbroken of springt deze er na xxx tal sec terug door ofzo? Want bij me thuis surf ik mee de laptop via Wi-Fi en het gebeurt soms ook de Wi-Fi router effe moet slikken en effe dus geen zin meer heeft . Er zit toch ne switch tussen de modem en je router? Laatst gewijzigd door apotheosis; 29-11-10 om 18:54. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi op de iPhone (in mijn geval een iPhone4) en een Linksys 54G router gaan niet goed samen. Ook al lag de phone naast de router, ik werd er elke dag meerdere keren uitgegooid en kon alleen Wi-Fi-verbinding krijgen door de router te resetten.
Na speurwerk de volgende oplossing gevonden (en het werkt nu al dagen goed!!!) Ga in de router naar Wireless/Advanced Wireless Settings: Laat alles default, behalve de volgende instellingen: CTS Protection Mode: Auto Frameburst: Enable Beacon Interval: 75 Fragmentation Threshold: 2304 RTS Threshold: 2307 Het zijn minieme afwijkingen van de default instellingen, maar ik heb nu al dagen geen Wi-Fi-storing meer met m'n iPhone. (Wat bovenstaande allemaal voorstelt? Geen idee, maar 't schijnt te werken) greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi werkt vaak niet en 3G is zeer traag | Knipsel | Wi-Fi | 3 | 15-05-11 11:46 |
Wi-Fi zeer sloom op ipad | ivoback | Wi-Fi | 4 | 09-05-11 16:48 |
Wi-Fi zeer zwak iPhone 3G 16GB | baart | Wi-Fi | 6 | 09-10-10 20:04 |
Opeens geen Wi-Fi verbinding met Linksys | DonaldR | Wi-Fi | 0 | 08-11-08 12:17 |
iPhone raar Wi-Fi " probleem " | Destiny | Wi-Fi | 2 | 21-11-07 21:31 |
|
|