Het verliezen van connectie met Wi-Fi iphone 5 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn iphone 5 heb ik nu sinds een week. Wat mij opvalt is dat ik erg snel door mijn internet bundel heen ga, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het verliezen van connectie met Wi-Fi iphone 5
Beste mensen,
Mijn iphone 5 heb ik nu sinds een week. Wat mij opvalt is dat ik erg snel door mijn internet bundel heen ga, ook als ik bewijs van spreken de heledag thuis ben ( met Wi-Fi verbonden). Ik merk namelijk dat mijn Wi-Fi connectie telkens wegvalt, bijvoorbeeld als mijn iphone op vergrendeld staat of af en toe uit het niets. Kan iemand mij hierover meer vertellen? Bedankt. Mvg, Arnout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Connectie van MacBook Pro met Apple tv 3 | Mariam | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-10-12 15:54 |
Probleem met connectie voor bellen Iphone 4S | Jcop | iPhone algemeen | 67 | 15-03-12 11:55 |
iPod touch: van 3.1.2 naar 3.1.3 zonder het verliezen van jailbreak | paulhofman | Jailbreak | 24 | 30-07-10 08:40 |
Toegangscode in iPhone en connectie met iTunes | PaneVino | iTunes | 1 | 09-10-09 12:18 |
Vraagje met betrekking tot Wi-Fi connectie van de iphone. | densy | Archief | 2 | 24-02-08 12:50 |
|
|