Airport Express als repeater werkt m.i. niet. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Gaat gaat niet met de Windows versie van Airport Utility. Download Airport Utility voor iOS uit de App Store. Dan kan je de data rate ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gaat gaat niet met de Windows versie van Airport Utility. Download Airport Utility voor iOS uit de App Store. Dan kan je de data rate bekijken op een iPhone of iPad.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp de airport app downloaden voor Iphone.
Dat heb ik gedaan ik zie enkel alleen een groene stip bij internet maar geen express verschijnen. Nog een andere vraag ik heb de express aangesloten op t modem maar wat zou t bereik zijn + de snelheid want dicht bij de express goedbereik data rate van 144 met imac zou volgens mij wel 250 a 300 kunnen zijn toch? en met iphone 5 haal ik op de boven verdieping bijna niets heb ik in het ergste geval 3G het zelfde als mijn KPN modem. Maar nu wil ik ook nog een time capsule willen aanschaffen wat zou de ideale opstelling zijn. Ik laat in t midden welke de 4e of 5e generatie. Dank alvast. |
|
|||
|
|||
Moet dit bedraad zijn tussen de tm en de ae of kan het ook draadloos?
|
|
|||
|
|||
Zie de link in bericht #3 van dit topic.
|
|
|||
|
|||
Er was een probleempje met Airport Utitlity 6.3, sommige Airport apparaten konden niet gevonden worden. Er is nu een update, versie 6.3.1, voor iOS en OS X die dat probleem oplost.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
AirPort werkt wel als repeater, maar ik zou het alleen aanraden als je oorspronkelijke Wi-Fi ook een Apple apparaat is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airport express of niet ? | Beee | iPhone algemeen | 6 | 07-07-13 11:28 |
Airport Express niet zichtbaar | Snipper | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 06-12-12 22:06 |
Airport Express soms niet zichtbaar. | Sk33l0 | Wi-Fi | 0 | 15-10-11 13:14 |
Iphone als hotspot samen met repeater | roesem | Wi-Fi | 2 | 26-07-11 21:24 |
Airport Express instellen als bridge | Davidgilmour | iPad algemeen | 0 | 22-08-10 10:52 |
|
|