//

WiFi aan laten tijdens vergrendeling

WiFi aan laten tijdens vergrendeling discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijdje mijn iPhone 5 en ben van een Samsung Galaxy S4 overgestapt naar een iPhone 5. Qua kwaliteit, toestel en simplicity ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-13, 21:54
Tareq's schermafbeelding
Tareq Tareq is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: /wwwroot
Berichten: 2
Exclamation Wi-Fi aan laten tijdens vergrendeling

Ik heb al een tijdje mijn iPhone 5 en ben van een Samsung Galaxy S4 overgestapt naar een iPhone 5. Qua kwaliteit, toestel en simplicity is het een top toestel!

Maar één ding begint mij nu echt te irriteren, mijn Wi-Fi staat alleen aan als ik mijn codeslot invoer, als mijn toestel vergrendelt is ontvang ik dus niks.

Op mijn Samsung Galaxy S4 kreeg ik alles gewoon binnen, zonder dat mijn batterij hevig daalde.

Bij deze dus: hoe kun je Wi-Fi tijdens vergrendeling aan laten staan, zodat je WhatsApp gewoon ontvangt, E-mails en dergelijke.

PS: ik gebruik iOS 6.1.4.
__________________
- Enjoy life.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-13, 23:35
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tareq Bekijk bericht
Bij deze dus: hoe kun je Wi-Fi tijdens vergrendeling aan laten staan, zodat je WhatsApp gewoon ontvangt, E-mails en dergelijke.
Ontvang je nu geen nieuwe berichten dan, als je iPhone in stand-by staat? Heb je geen mobiele internet verbinding? Want dat is je verbinding met internet als je iPhone in stand-by staat. Ik weet dat je dat bij Android inderdaad kunt kiezen, als je wilt dat Wi-Fi aan blijft staan tijdens stand-by. Maar dat lijkt me nadelig voor de batterij duur.

Wi-Fi blijft alleen ingeschakeld tijdens stand-by als de iPhone aan de oplader zit.
  #3  
Oud 05-09-13, 17:39
Tareq's schermafbeelding
Tareq Tareq is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: /wwwroot
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ontvang je nu geen nieuwe berichten dan, als je iPhone in stand-by staat? Heb je geen mobiele internet verbinding? Want dat is je verbinding met internet als je iPhone in stand-by staat. Ik weet dat je dat bij Android inderdaad kunt kiezen, als je wilt dat Wi-Fi aan blijft staan tijdens stand-by. Maar dat lijkt me nadelig voor de batterij duur.

Wi-Fi blijft alleen ingeschakeld tijdens stand-by als de iPhone aan de oplader zit.
Jammer, maar ik heb wel een databundel van 1500MB. Maar iPhone 5 is gewoon een rot toestel qua internet.
  #4  
Oud 05-09-13, 19:52
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nou dat valt wel mee. Als je iPhone buitensporig veel data gebruikt kun je een zoekopdracht uitvoeren op het forum of op internet om een oplossing te vinden. Herstellen zonder reservekopie terugplaatsen is er één van.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #5  
Oud 01-10-13, 23:12
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Hier ook een probleem met Wi-Fi op een iPhone 5.
Als ik thuiskom schakel ik altijd mobile data uit.
Maar sinds IOS7 krijg ik dan geen pushberichten meer binnen als de iPhone naar stand-by gaat (van mail Whats App enz) Hier ook een iPad 2 met IOS 7 en daar geen probleem mee.
De Ipad ''ontwaakt'' af en toe uit stand-by en laat dan de pushberichten horen.
Bij de iPhone moet ik dan eerst ontgrendelen voordat hij mijn Wi-Fi weer vindt (duurt 3 a 4 seconden) voordat ik de pushberichten hoor.
Toen de devices allebei nog op IOS 6 draaide had ik hier geen problemen mee.
Als er dan een mail binnenkwam hoorde ik ongeveer gelijk een geluidje op de iPhone en iPad,nu hoor ik dit alleen nog maar op de iPad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na vergrendeling Iphone automatisch op 3G terwijl in Wi-Fi ruimte Fleur90 iPhone algemeen 3 28-01-13 09:13
kan Wi-Fi aan blijven staan tijdens toetsenblokkering? steefi Wi-Fi 6 01-11-11 17:30
Backlight aan laten tijdens opladen mikkelnl Jailbreak apps en thema's 7 22-08-10 16:37
Vraag over app om Springboard te laten zien tijdens opladen in Auto memyself71 Jailbreak apps en thema's 1 20-01-10 11:58
backlight laten branden tijdens bellen? Harrie V12 iPhone algemeen 9 22-11-09 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.