Wi-Fi verbindings probleem met bepaalde toestellen. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Waarom heb je dan nog een extra router erbij? Een roaming WLAN misschien? Wij hebben ook zo iets:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarbij heeft er altijd al een internetkabel gelegen tot op mijn kamer van toen ik nog een oude normale telenet modem zonder ingebouwde router had. ik heb daar toen dus zelf een router op aangesloten om draadloos internet te hebben. Maar ja enkele jaren later is die modem dus vervangen door dat ding wat ik nu heb en heb ik mijn router gewoon behouden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe je die Asus router in brugmodus zet weet ik niet maar dat zou in de handleiding moeten staan. In ons geval staat de Time Capsule in brugmodus: Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Moet bij die brugmodus iets speciaals worden ingesteld of is dat echt gewoon een aan / uit knop
Ik zit nu niet thuis maar ik weet wel nog dat er een aparte pagina is voor die 'bridge modus' bij mijn router instellingen |
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Ik wil u graag helpen, heb een soort gelijk probleem gehad en heb de routerfirmware ge-update. Dat hielp en dat merkte ik! DD-WRT is een routerfirmware, je kunt ermee meer uit je router halen! Kijk maar eens wat je ermee kunt! |
|
|||
|
|||
Dankje voor de tip ik ga het eens proberen. Opeens ging alles weer zonder dat ik iets had gewijzigd maar nu een maand later krijg ik weer geen IP adres. Weeral uit het niets ..
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een wat maf probleem maar misschien is het eenvoudig op te lossen. Sinds anderhalve maand heb ik een iPhone 6. Thuis maak ik gebruik van een homeplug-systeem (via het stopcontact) van Sitecom. Al mijn devices (iPad, MacBook air, iPhone 5s van mijn werk en mijn eigen Windows laptop) werken hier perfect op. En snel!! Mijn nieuwe iPhone 6 selecteert het netwerk wel, hij herkent 'm dus wel, maar er lijkt geen of nauwelijks signaal doorheen te komen. Op andere netwerken (zoals die op mijn werk) werkt Wi-Fi via mijn iPhone 6 uitstekend. Is hier een logische verklaring voor te vinden. Kwestie van instellingen? Het is echt super irritant. Net geüpdated naar 8.3 maar het probleem is gebleven. Bij 8.2 had ik het al. Na de update deed ie het zo'n 24 uur prima, daarna het oude liedje... Mijn iPad en 5s draaien beiden op 8.2 en hebben geen probleem... Ra ra.... Wie helpt?? |
Labels |
asus, iphone, macbook, wi-fi, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes verbindings problemen | mackaliaga | iTunes | 2 | 17-05-13 19:00 |
onduidelijk connectie probleem bij bepaalde apps | henk_a | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 21:13 |
iPhone: iPhone -> iPad MyWi verbindings problemen | swenvdheuvel | Jailbreak | 4 | 04-05-10 04:02 |
Iphone SIM met andere toestellen? | Kwiq | Archief | 3 | 04-01-10 21:47 |
Verbindings problemen met KPN Speedtouch | NRGPhoenix | Wi-Fi | 1 | 03-05-09 10:34 |
|
|