WIFI buitenland discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola, Ben nu op IBIZA (29 graden ) hier is volop gratis wifi aanwezig!! Probleem is dat mijn iphone (1.1.4) alle netwerken herkent, maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi buitenland
Ola,
Ben nu op IBIZA (29 graden ) hier is volop gratis Wi-Fi aanwezig!! Probleem is dat mijn iphone (1.1.4) alle netwerken herkent, maar dat ik er niet naar kan connecten.... hoe kan ik dit oplossen.... Heb de laatste tijd geen updates gedaan via itunes... weet ook niet of dat ¨schadelijk¨ is voor mn iphooontje... heb generation 1 Hoor het graag van jullie!! Adiosss Mills |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buitenland ervaringen Ipad Wi-Fi verbinding | gregre | iPad algemeen | 2 | 20-03-11 22:58 |
Kan geen email versturen via Wi-Fi in buitenland | arcovandermeij | Wi-Fi | 4 | 25-10-10 16:08 |
Buitenland Wi-Fi erg traag prog laden lage kwaliteit | Merlin | Wi-Fi | 0 | 11-05-10 21:48 |
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland | Londonforever | Wi-Fi | 10 | 13-07-09 20:24 |
Wi-Fi in het buitenland | Figueros | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 07-07-09 20:21 |
|
|