Wifi in het buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga komende week naar Spanje voor 2 weken en ik vroeg me af hoe het zit met het internetten in het buitenland, en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi in het buitenland
Ik ga komende week naar Spanje voor 2 weken en ik vroeg me af hoe het zit met het internetten in het buitenland, en dan met name omtrent Wi-Fi netwerken. Als ik me aanmeld op een Wi-Fi verbinding, betaal ik dan ook zo veel als dat ik Data Roaming en 3G aan heb? Hoe zit dit exact?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je ergens op een Wi-Fi kan connecten betaal je geen dataroaming kosten.
je internetverbinding gaat dan over het Wi-Fi netwerk. Ik zou voor de zekerheid in je instellingen dataroaming uitschakelen. |
|
|||
|
|||
Gewoon data roaming uitschakelen ( is standaard al 't geval ) maar ik zou het toch even nachecken. Wi-Fi is veel goedkoper ( en sneller ) in het buitenland, soms helemaal gratis.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buitenland ervaringen Ipad Wi-Fi verbinding | gregre | iPad algemeen | 2 | 20-03-11 22:58 |
Kan geen email versturen via Wi-Fi in buitenland | arcovandermeij | Wi-Fi | 4 | 25-10-10 16:08 |
In het buitenland | mavvdh | Desktop-applicaties | 3 | 12-09-10 23:37 |
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland | Londonforever | Wi-Fi | 10 | 13-07-09 20:24 |
Wi-Fi buitenland | Mills | Wi-Fi | 0 | 22-07-08 00:55 |
|
|