Londen, toch een vraag! discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk is dit al 100 keer gevraagd, ik heb iig alle topics doorgelezen en nog steeds blijft er een onduidelijkheid bestaan. Mocht ik toch iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Londen, toch een vraag!
Waarschijnlijk is dit al 100 keer gevraagd, ik heb iig alle topics doorgelezen en nog steeds blijft er een onduidelijkheid bestaan. Mocht ik toch iets over het hoofd gezien hebben, feel free to delete this topic
Probleem is;
Maak ik dan helemaal geen extra kosten, als ik niet bel en sms? Wat als ik dan op Email druk, of bijvoorbeeld Buienradar? Gaat hij dan toch contact maken met internet? Hoe werkt dat als je bij een Wi-Fi spot staat? Wat moet ik dan aanzetten, of doet hij dat allemaal automatisch? Ben alleen als de dood dat ik een torenhoge rekening krijg. Ik ben gelukkig als ik alleen kan smsen/bellen in Londen 100000 maal dank iig! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon data roaming uitzetten...Hierdoor kun je niet internetten via GPRS/3G/HSDPA (dus mobiele netwerken) en maak je niet extra kosten...Je kunt echter gewoon blijven sms'en, bellen en gebruik maken van Wi-Fi
Dus Data Roaming uitzetten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toch maar een 3gs? | dutchylex | Koopinformatie Nederland | 0 | 22-07-10 11:55 |
Stille stand toch een beltoon, iemand een oplossing ? | dingemansje | Ringtones en Wallpapers | 0 | 29-05-08 16:05 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
Toch nog een vraag aanschaf iPhone | dree | Archief | 7 | 09-10-07 15:14 |
Volgend jaar toch een 3G-uitvoering? | Roel | Archief | 9 | 19-09-07 22:34 |
|
|