Netwerk valt uit, na ingebruik express discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zodra ik de geconfigureerde Airport Express in het stopcontact steek, in de gewenste kamer, valt volledig wifi netwerk uit. Mijn opzet: KPN V10, wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerk valt uit, na ingebruik express
Hoi,
Zodra ik de geconfigureerde Airport Express in het stopcontact steek, in de gewenste kamer, valt volledig Wi-Fi netwerk uit. Mijn opzet: KPN V10, Wi-Fi uit Airport Extreme 2TB is mijn Wi-Fi router beneden Airport Express via UTP bedraad en in Airportconfig. programma op de mac in brugmodus gezet en verbonden met het Wi-Fi netwerk...all good, geen foutmeldingen of niks Echter...dan UTP loskoppelen van de MAC (na configureren), naar boven lopen, sterkker er weer in...geen Wi-Fi meer...ook beneden niet...nergens. Iemand een idee? Alvast bedankt Harold
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier identieke configuratie. A-Extr en A-Expr beide in brugmodus, want de V10 blijft de router. V10 alleen op 2,4 GHz voor 13 not-so-smart apparaten. 5 GHz op beide AE's eigen, maar dezelfde naam en wachtwoord (roaming) voor de smart spullen.
Werkt goed. |
|
|||
|
|||
bij werkt dat dus niet, helaas.
|
|
|||
|
|||
Ik lees niet jij beide AE's in brugmodus hebt staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb in de V10 beide AE's vaste IP-adressen gegeven. Wellicht zit er een conflict?
|
Labels |
express netwerk crash |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirPort express uit netwerk | Bats | iPad accessoires en onderdelen | 6 | 03-05-14 14:28 |
airport express verbinden met draadloos netwerk | zimmie | Wi-Fi | 4 | 22-06-12 15:23 |
netwerk en Wi-Fi valt uit | jochinho | Wi-Fi | 5 | 21-09-11 19:45 |
T-mobile netwerk instabiel, iPhone valt uit? | bengek | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-03-10 08:45 |
Mobistar : netwerk valt uit | gillesq | Orange | 34 | 26-08-08 12:43 |
|
|