free wi-fi - probleem met verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Zopas terug van verlof Vorige jaar had ik in de luchthaven van Zaventem ingelogd met mijn Iphone 5S - mijn Provider is Mbistar / ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
free wi-fi - probleem met verbinding
Beste,
Zopas terug van verlof Vorige jaar had ik in de luchthaven van Zaventem ingelogd met mijn Iphone 5S - mijn Provider is Mbistar / Orange België Probeer dit jaar terug op hun free wi-fi in te loggen. Klik op het netwerk Het blauwe vinkje komt, links naast de netwerknaam Moet geen logingegevens meer invullen Bovenaan mijn scherm krijg ik vol signaal, in het omgekeerd driehoekje. Spijtig genoeg kan ik geen internet verbinding maken. Zelfde probleem de de vlieghaven van Allicante, waar er 2 vrije wi-fi netwerken waren. Op geen van beide kan ik internetten Wel het blauwe vinkje en volle ontvangst Iemand enig idee wat er kan mislopen? Mvrgr Lerend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je al eerder ingelogd hebt dan even op vergeet netwerk drukken en opnieuw inloggen.
|
|
|||
|
|||
Otje
Tnx voor de reply Heb ik ooit eens geprobeerd maar kreeg het netwerk niet meer te zien? |
|
|||
|
|||
Misschien bestaat het netwerk dan niet meer of heeft het een andere naam?
|
|
||||
|
||||
Netwerkverbinding is niet noodzakelijk een internetverbinding...
ip-range uitgeput...geen DHCP...etc...
|
|||
|
|||
Bij IP-Adres
DHCP IP-adres + Subnetmasker + router +DNS Waren alle cijfertjes ingevuld ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad probleem met internet verbinding | Karin72 | iPad algemeen | 11 | 11-06-15 22:51 |
Probleem met simkaart verbinding | Flush | iPhone algemeen | 1 | 13-04-11 20:59 |
Probleem met verbinding............ | jvk00 | Overige providers Nederland | 11 | 17-09-10 17:10 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|