Wi-Fi probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik verbinding met wifi wil maken blijf ik dit scherm zien (zie bijlage). Ook bovenin is geen rondje te zien of 3 streepjes. Iemand???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem
Als ik verbinding met Wi-Fi wil maken blijf ik dit scherm zien (zie bijlage).
Ook bovenin is geen rondje te zien of 3 streepjes. Iemand??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem pas sinds kort.
Met 2.2 had ik dit pas 2 weken geleden, toen heb ik maar geupdate naar 2.2.1, toen leek het probleem even voorbij, maar het is nu weer terug. Aan mn router ligt het niet |
|
||||
|
||||
Misschien eens een herstel doen van uw netwerkinstellingen. Deze kan je vinden in Instellingen/general/reset/ reset networkinstellingen.
|
|
|||
|
|||
Ook gedaan, werkt ook niet.
|
|
||||
|
||||
Laat je iPhone het netwerk eens vergeten, helpt ook vaak.
|
|||
|
|||
Ik krijg geen enkele verbinding te zien, terwijl ik er iets van 10 hoor te krijgen.
Zo kan ik ook niet het netwerk vergeten. |
|
|||
|
|||
Al restart van je iPhone gedaan/geprobeerd (home+powerbutton indrukken totdat Apple logo verschijnt)?
|
|
|||
|
|||
Ook al geprobeerd...
|
|
||||
|
||||
Zoek anders handmatig naar je netwerk als je iPhone het dan nog niet vind
probeer dan even Wi-Fi uit te doen en dan weer aan, schijnt te helpen heb ik op andere forums gelezen. Je zou altijd nog een restore kunnen doen. Good luck Laatst gewijzigd door iMick; 21-03-09 om 18:34. |
|
|||
|
|||
hoe ver zijn die routers bij jouw vandaan
want iphone's hebben niet zo'n sterk signaal als een laptop bijvoorbeeld |
|
|||
|
|||
Hij doet het ineens weer, vraag me niet waarom.
|
|
||||
|
||||
Waarom?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3G nu ong. 3 maanden en Wi-Fi werkte feilloos. Eergisteren in Tokyo gearriveerd en via Wi-Fi op een netwerk mijn gmail gechecked...tot ik polts geen Wi-Finetwerk meer had. Sindsdien vindt ik geen enkel netwerk nergens meer. Alle gesuggereerde resets gedaan. Moet ik met mijn iPhone onder garantie naar een Store?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|