iPhone 3G FW 3.0 Nog geen WiFi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 3G een ruime maand geleden naar FW 2.2.1 geupdate en sins dien nooit meer een WiFi signaal ontvangen. Ik had een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G FW 3.0 Nog geen Wi-Fi
Ik heb mijn iPhone 3G een ruime maand geleden naar FW 2.2.1 geupdate en sins dien nooit meer een Wi-Fi signaal ontvangen. Ik had een hoop dat als ik hem naar FW 3.0 zou updaten dat ik eindelijk weer Wi-Fi signale kon ontvangen. Maar helaas, het probleem blijft zich nog voor doen. Iemand enig idee wat dan het probleem zou kunnen zijn ? Ik word hier nu wel crazy van. Zou het meschien aan mijn Wi-Fi chip liggen die nu meschien kapot kan zijn of is het een aander probleem volgens een van jullie ?
m.v.g. Cherrim
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je dit draadje al gelezen?
|
|||
|
|||
als je Wi-Fi aanzet ziet je iphone dan wel een ander netwerk in de buurt toevallig?
anders zou ik inderdaad eens bovengenoemd draadje lezen |
|
|||
|
|||
Ja, hij vind gewoon het netwerk gewoon. Alleen kan er geen verbinding mee maken. Ik heb net even die link gelezen en ga nu eens testen met mijn eigen router. Want zover ik weet kon ik niet bij iedereen op ze'n router ook als die onbeveiligt was.
|
|
|||
|
|||
EDIT: Heb even met me router gekeken en daar me pass vanaf geknikkert en dan proberen verbinding mee te maken, maar helaas ook nog steeds niks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Franse iphone unlock & jb maar nog geen Wi-Fi | Jalla | Jailbreak | 3 | 13-08-10 17:23 |
Alleen nog via Wi-Fi verbinding | Mikeeeay | Wi-Fi | 7 | 06-10-08 23:20 |
Internet connetie alleen nog via Wi-Fi?? | sierkzee | Wi-Fi | 3 | 30-07-08 18:42 |
Help, nog altijd geen Wi-Fi | Timmer | Archief | 3 | 09-05-08 13:26 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|