youtube en weervoorspelling discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week een 2dehands i Phone.Ik ken deze telefoon nog niet zo goed en moet nog wat zoeken. Alles werkte redelijk goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
youtube en weervoorspelling
Ik heb sinds een week een 2dehands i Phone.Ik ken deze telefoon nog niet zo goed en moet nog wat zoeken.
Alles werkte redelijk goed als ik op de snelkoppeling klikte van bijv youtube terwijl ik in een open netwerk zat dan kon ik de filmjes perfect ophalen. Nu heb ik gisteren thuis een draadloze router geinstalleerd met WEP beveiliging. De filmpjes bekijken via youtube lukt niet meer. Hoe kan dat komen? Kan het aan de router liggen of moet ik iets instellen aan de router? Ik kan er wel met op internet maar youtube en bijv ook de weersvoorspelling op halen lukt vandaag ook niet. Kan me iemand hiermee helpen? Ik gebruik een Dlink router en heb thuis (Belgiê) telenet wie kan me helpen? Heb hier al gezocht maar niets helpt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je de YouTube filmpjes wel bekijken via je computer? Als je computer ook via Wi-Fi op je router is aangesloten en daarop werkt het evenmin, dan is het een instelling van je router. Kijk anders eens op het Dlink-forum.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube | corne67 | iPhone Apps | 29 | 29-12-09 22:50 |
youtube | sannie72 | iPhone Apps | 4 | 28-08-09 12:51 |
Video: YouTube | koolenboer | Muziek, foto & video | 23 | 23-06-08 10:08 |
youtube | gino69 | iPhone algemeen | 0 | 13-02-08 18:28 |
Youtube? | DertKesh | Archief | 1 | 02-01-08 23:21 |
|
|